#1 Skrevet November 30, 2008 Heihei... Noen vet om noe sted i telemark rundt porsgrunnsområdet de pulverlakkerer deler? Kanskje litt kveldsarbeid og slikt ? si ifra om noen veit om noe ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2008 Hallo! Er et firma på Sundjordet i Porsgrunn som heter Teli. De skal vissst ha rundt 300 for en felg hvis denne er ferdig sandblåst. Spørs om de jobber på kvelden da;) 300 for en felg er vel ikke gal pris? Kontaktperson: Atle Øvretveit Arbeidsleder 35516300 97773411 atle.ovretveit@teli.no Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2008 Stemmer. Er ikke felger jeg skulle ha tatt. Er litt div. bærebruer og slikt.... Men kan jo ringe og høre med dem ! Takker for info Frode ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2008 bare hyggelig det! Kom gjerne tilbake med pris på bærebruer og slik da jeg har planer jeg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2008 Det var nyttig..skulle hatt noen felger lakkert ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...