#1 Skrevet November 30, 2008 hei, har noen spørsmål når det gjelder lys på a4en 1: når jeg har på nærlys og tåkelys og setter på fulltlys så går tåkelysene av. hvordan får jeg vekk dette? 2: hvordan får jeg koblet ut de automatiske kjørelysene på a4? jeg har prøvd canadisk lysinnstilling og da blir det riktig, men når jeg setter brytern over til parklys bare så står fortsatt tåkelysene på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2008 Tåkelysene står jo på uansett hvilke lys du har på.. Og tåkelysene er ikke lov å bruke sammen med fulltlys heller, derfor går de av. Det gjør jo ingenting ? Å, stemmer, det ser ikke kult ut nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2008 ingen som veit noe om dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2008 se på http://www.openobd.org det med at fjærnlyset går når nåkelysene er på av kan man iallefall kode om på a3 8p. har du lyssensor? og auto på brytern din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2008 central el.09... koding 07. og endrer det 2 tallet fra høyre til 0 = Halogenforlygter uden kørelys 1 = Halogenforlygter med kørelys 2 = Bi-Xenon-forlygter med kørelys 3 = Bi-Xenon-forlygter uden kørelys 4 = Bi-Xenon-forlygter med køre-/bag-/nummerpladelys så... 09 central el.. tilpassing 10. kanal 8 i tilpassing : 0 = Kørelys ikke aktiv 1 = Kørelys aktiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2008 På min a4 B6 så skrur ikke tåkelysenen seg av når jeg skrur på fulltlyst. Jeg har programmert bort automatiske kjørelys, så når jeg setter lysbryteren på 0 så lyser det ingen lys. Og når jeg setter lysbryteren på parklys lyser bare parklysene. Får at tåkelysa skal lyse må jeg skru de på. Så det er mulig og programere det slik du vil ha det via vag-com. Jeg fikk en jeg kjenner til å fikse det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2008 ja, du har sikkert den amerikanske lysinstillingen. skal høre litt med mattis i dag så får vi se hva vi kommer fram til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2008 sett den på tysk lysstilling. tyskland har ikke automatiske lys. min er på tysk, har ikke kjørelys, og tåkelysene slår seg ikke av ved fjernlys.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...