#1 Skrevet Desember 1, 2008 Det er mange i klubben som er der nede nå, og som sikkert har tatt masse bra bilder, men siden ingen er på nett enda, kan man kose seg med disse linkene imens. http://www.pictureupload.de/galerie.php?id=26539&offset=0 http://www.autoaufkleber24.de/essen_motorshow_bilder_fotos_2008/essen_motorshow_bilder_2008.htm http://www.vau-max.de/galerie/id=305/start=0 Mye lekre Sciroccoer der gitt! ..og andre ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2008 Veit det er mange nede iår. Blir ordnet noen små ting for meg derfra..... for min del blir det annet hvert år så i år holder jeg meg hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2008 mye bra...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2008 Nå er de siste bildene lastet opp etter tre dagers trasking på messa Her var det veeeldig mye å se på, og jeg legger ut bilder så fort jeg har gått gjennom "bunken" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2008 Skal også få lagt ut bilder her etterhvert! Veldig mye Scirocco i år, men også overraskende mange biler ombygd til Lambo-Style-Doors Sykt mye kule felger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2008 Har masse bilder, men ikke noe vettugt sted å laste dem opp. Photobucket og slikt blir for mye knot for så mange bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2008 Har masse bilder, men ikke noe vettugt sted å laste dem opp. Photobucket og slikt blir for mye knot for så mange bilder.. Vagner! PM Kristian Tjessem. edit: Han er ikke medlem lenger gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2008 Vagner! PM Kristian Tjessem. edit: Han er ikke medlem lenger gitt.. Prøv en PM til Morten Stensland Ref: http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=696842&postcount=93 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 2, 2008 Dette ser bra ut, drar nedover i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 2, 2008 Enormt mye Scirocco i år ja. Det har gitt seg utslag i at 1/3 av ALLE bildene mine inneholder en slik Her er noen av bildene jeg tok. Ligger fler på denne siden og kommer mer når jeg får gått igjennom litt mer, so be sure to check back in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 3, 2008 Her har du mer å sikle over Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 3, 2008 Er det bare scirocco-treff nede i tyskland eller :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 3, 2008 Vi så haugevis av Scirocco'er, og personlig synes jeg de bare blir penere og penere. Det som er synd mtp all fokus Rocco'n får er at Golf VI blir så overskygget. Jeg så faktisk bare ÉN VI'er der nede... (bilder kommer...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 3, 2008 Vi så haugevis av Scirocco'er, og personlig synes jeg de bare blir penere og penere. Det som er synd mtp all fokus Rocco'n får er at Golf VI blir så overskygget. Jeg så faktisk bare ÉN VI'er der nede... (bilder kommer...) Hva er Golf 6 da? En Golf 5 med nye tåkelykter og lydisolering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 3, 2008 Sjekk dimensjonen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 3, 2008 Da var du nok litt svimmel Gry, for jeg så i hvertfall 5-6 Golf VI der. Edit: Eller kanskje jeg gikk i ring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 3, 2008 Funderer du på å skifte farge nå eller Marius... Var faktisk sykt rå i sølv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 3, 2008 Funderer du på å skifte farge nå eller Marius... Var faktisk sykt rå i sølv.... Det er det vel ikke noe å fundere over. Viperngrün er jo den mest naturlige fargen å velge på ny Scirocco (og gammel for den sakens skyld). Det har vel aldri vært snakk om noen annen farge, har det vel;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 3, 2008 Det er det vel ikke noe å fundere over. Viperngrün er jo den mest naturlige fargen å velge på ny Scirocco (og gammel for den sakens skyld). Det har vel aldri vært snakk om noen annen farge, har det vel;). Jo det finnes andre "farger", og sølv utgår uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 3, 2008 Det er det vel ikke noe å fundere over. Viperngrün er jo den mest naturlige fargen å velge på ny Scirocco (og gammel for den sakens skyld). Det har vel aldri vært snakk om noen annen farge, har det vel;). Hadde jeg virkelig vært i markedet for en Scirocco så hadde jeg sterkt vurdert Viperngrün. Men, jeg ser for meg at den på kort sikt kommer til å være den leieste å selge om en skal bytte bil, mens den garantert vil ha høyest samlerverdi om 30 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 3, 2008 Mer snop fra Essen. R8 LMS Audi hadde tatt frem alle sine friskeste farger Mer racerbil V8 fra R8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 3, 2008 Og litt mer fra VW Bös R36 Concept Grei trekkvogn. For skal man Offroad har man jo en slik. Og en hekk verdt å merke seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 5, 2008 Er det her bare carbon eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 5, 2008 Jupp, ren carbon Og med streng beskjed fra utstiller om at man IKKE fikk lov å ta på den pga skarpe kanter - derav navnet "RAZOR" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...