#26 Skrevet Desember 5, 2008 Ingen partybilder? Det hørtes i hvertfall ut som om det var party når dere ringte meg søndagsnatten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 5, 2008 Hehe, Endre Kanskje de kommer senere... Her kommer et par bilder til fra meg (beklager kvaliteten, jeg slet skikkelig med lyset inne). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 5, 2008 Flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 5, 2008 Ymse... (fortsatt med variert kvalitet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 5, 2008 Forts: El-bil med lydsimulator! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 5, 2008 har ikke noen som er en smule mindre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 5, 2008 ..... Kul Lupo, men det var den j**** singelframe'n.. Interiør: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 5, 2008 Nei, har de kun i 1mb-størrelse linket fra Photobucket, og "ubehandlet". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 5, 2008 Er det her bare carbon eller? Ja, det så sånn ut. Nå snakka ikke jeg med de så jeg vet ikke storyen bak, men det var en fet tralle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 5, 2008 Noen fler fra meg. denne gangen litt Seat. Hvis dere ser nøye etter så er det en Seat på dette bildet også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 5, 2008 Techart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 8, 2008 Neste år skal eg definitivt ned. I år kom det som julenissen på kjerringa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 2, 2009 Ligger litt etter med Redigeringa, men har fått sett litt på noen fler av bildene. Vi var jo med når Dotz og AEZ presenterte sine nye felger. Etter å ha presentert de bildene gir nok de fleste av dere faen i den neste biten med informasjon, men gutta på plakaten her er faktisk norske. Begge hadde bilene sine på Dotz-standen. Resten av bildene ligger på side 2 og videre i Essen-albumet på Vagner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 3, 2009 Da har jeg fått ut enda noen fler om det er interesse for det. Resten ligger i albummet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...