#351 Skrevet April 24, 2010 Såg desse 2 på møller idag, noen som vet om dette er medlemsbiler? Ikke 4 eren då, den er min Passaten er Morten Gylland sin. Er medlem av klubben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet April 24, 2010 Heilt klart, her er vel både eiger og bilen Snakket forøvrig med eigeren på møller idag, virket ut som ein hyggelig kar http://www.gauldalgatebil.no/bilde.asp?p=36&img=134&sz=2&get=open Den kommer det til å byggd sterio i helgen i! Skal se om det kommer et bilde når jeg er ferdig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet April 24, 2010 Så denne A6'en igår. Så meget pen ut Klubbplater bak i allefall. Der er meg jo... Skal montere justerbart understell i dag, så da forsvinner allroad-looken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet April 24, 2010 Der er meg jo... Skal montere justerbart understell i dag, så da forsvinner allroad-looken Den så litt høy ut ja. Men en meget pen bil og farge:) Var jeg som lå bak deg der. Satt på i en sliten hvit Civic om du så det. Dama som var ute og kjørte broren sin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet April 25, 2010 Toftelien ! Har du fått på emblemer bak ? Så en rød RS4 ut udbyesgt. og videre i elgesæter før den svingte av ved lerkendal i dag sånn ca 16:15. Grønne skilter. Nei , har ikke emblemer bak, kommer når jeg har fått polert den opp igjen. Har ikke hatt bilen på 3 uker nå så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet April 27, 2010 Spotta lavmørk golf med brede felger skiltplate bak i Erling Skakkes gt i går Pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet April 27, 2010 Spotta lavmørk golf med brede felger skiltplate bak i Erling Skakkes gt i går Pen Var det denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet April 27, 2010 Det kan stemme, har du skiltplate foran ? for det manglet på den jeg så Var det denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet April 27, 2010 Det kan stemme, har du skiltplate foran ? for det manglet på den jeg så Hmm, nei sist eg sjekka so var den der så da er det sikkert ikkje min du har sett. Når var det du såg den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet April 27, 2010 (endret) var i går i 15.40 tia . muligens den hadde mer kantfelger enn du har . litt usikker da den rulla ganske fort forbi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet April 27, 2010 var i går i 15.40 tia . muligens den hadde mer kantfelger enn du har . litt usikker da den rulla ganske fort forbi Nei, var ikke meg da, satt på skolen jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet April 30, 2010 Sølvgrå RS2 observert i sørgående felt i soknedalen, samt en sølvgrå S6 uten rails som tok av ved IKEA ifra nordgående. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Mai 2, 2010 Spotta en stk sølvgrå Passelat ved ishallen i Bjugn igår når motorrama pågikk. Mon tro om det var Tom Erik Skaret sin ? Ser ut som det er en velholdt bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Mai 2, 2010 Hvit Corrado på bensinstasjonen på Klett. vr6 turbo motor, sorte kantfelger, laaaaav, supercharged skrift i frontrute, og sort lykte film på hovedlykter. grom lyd: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Mai 2, 2010 Spotta en stk sølvgrå Passelat ved ishallen i Bjugn igår når motorrama pågikk. Mon tro om det var Tom Erik Skaret sin ?Ser ut som det er en velholdt bil. Hei. Hvis den sto ved den øverste innkjøringa ned til ishallen så var det nok min ja:) Desverre uvaska, men e meget fin stand.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Mai 2, 2010 kjente igjen bilen pga felgene så visste at den var din. Så no itj så skitten ut da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Mai 3, 2010 Der er meg jo... Skal montere justerbart understell i dag, så da forsvinner allroad-looken Lå bak deg fra rundkjøringa ved strindveien/dybdalsv. og vidre ned til sorgenfri i firetiden i dag. Gjorde seg med coilovers ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Mai 3, 2010 spotta i dag en mørkegrønn audi sota baklykter (a6 tror jeg )med klubbplater i kirkegaten . å en grå a4 i garasjen til Aleris i samme gate . også med skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Mai 3, 2010 Lå bak deg fra rundkjøringa ved strindveien/dybdalsv. og vidre ned til sorgenfri i firetiden i dag.Gjorde seg med coilovers ! Pen A4! Coilovers ble litt forsinket, og bilen er akkurat ferdig nå faktisk Kjørte med vanlig S-line senk når du lå bak meg. Lavere nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet Mai 3, 2010 Pen A4! Coilovers ble litt forsinket, og bilen er akkurat ferdig nå faktisk Kjørte med vanlig S-line senk når du lå bak meg. Lavere nå... Steike.. enda lavere ja.. Fin var den hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet Mai 4, 2010 Spotta Jørn Toftelien ved rundkjøringa på Tiller nå for litt siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet Mai 4, 2010 Hehe, kan nok stemme det ja, måtte handle inn noen permer for å få orden på noe rot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet Mai 4, 2010 Spotta deg vist igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet Mai 9, 2010 sølvgrå S4 C4 sedan ned mot klett for et par timer siden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet Mai 9, 2010 spotta en mørk og tona a6 avant med klubbplater ved melhuset på melhus idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...