#826 Skrevet Mars 5, 2011 Uten dekaler bak ? (ringer og A4 ) Det kan stemme det. Husker den hadde LED skiltpærer også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#827 Skrevet Mars 5, 2011 Det kan stemme det. Husker den hadde LED skiltpærer også... var nok meg da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#828 Skrevet Mars 5, 2011 Var vel Holien brødrene sin RS90 quattro du så tipper jeg De var å Mappa med nytt sprut , og fikk gode tall Stemmer d, sto på rulla når æ va der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#829 Skrevet Mars 5, 2011 Er vel en blå S4 avant som holder til på byåsen også Men den jeg linket til ble kjørt dit for mapping i går;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#830 Skrevet Mars 5, 2011 Er den du linka til jeg så der ja. Meget fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#831 Skrevet Mars 5, 2011 Er den du linka til jeg så der ja. Meget fin bil Yepp, fin den ja:) å fin fin lyd også Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#832 Skrevet Mars 8, 2011 Spottet en hvit A4 B8 Avant på fredag. ZZ-reg og klubbplater. Det kan ha vært meg. Er bare hjemme i helgene, resten av uka står den på Ørlandet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#833 Skrevet Mars 9, 2011 Spotta en matt svart Audi TT i går på Lokallagsplassen vår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#834 Skrevet Mars 17, 2011 Møtte en mørk blå? A6 avant med mørke ruter var med skilt plater og es merke i sideruten bak i dag på avkjørslen fra rødde mot byen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#835 Skrevet Mars 17, 2011 Det kan ha vært meg. Er bare hjemme i helgene, resten av uka står den på Ørlandet Da er det sikkert din jeg har sett inne på flystasjonen? Sinnsykt pen og gjennomført i så fall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#836 Skrevet Mars 20, 2011 Ble tatt igjen og passert av x-RS2en til Espen Hamre idag på motorveien... eier hilsa og. Blitt medlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#837 Skrevet Mars 23, 2011 Da er det sikkert din jeg har sett inne på flystasjonen? Sinnsykt pen og gjennomført i så fall! Takk for det, den tilbringer mye av sin tid innenfor gjerdet der ja. Er meget godt fornøyd men ser helt klart forbedringspotensiale.Blir nok lakkering av vinterfelgene til neste sesong i tillegg til noen andre planer. Rundet 19000 i helga så den begynner å bli sliten: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#838 Skrevet Mars 29, 2011 Så en S3 8l ved møteplassen for 10 min siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#839 Skrevet Mars 29, 2011 Var vell meg sikkert det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#840 Skrevet Mars 29, 2011 Regna egentlig med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#841 Skrevet Mars 29, 2011 hehe: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#842 Skrevet Mars 30, 2011 Så en blå RS2 i Olav Tryggvasons gate rundt 1-tiden idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#843 Skrevet Mars 30, 2011 Så en polsk registrert Audi Q7 kjøre i sentrum idag, ikke klubbmedlem naturligvis men føler det var verdt å nevne siden det var en 6.0TDI V12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#844 Skrevet Mars 30, 2011 hehe: rock : Tror faktisk jeg så deg i dag også Ved Lerkendal i halv 2 tiden...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#845 Skrevet Mars 30, 2011 Tror faktisk jeg så deg i dag også Ved Lerkendal i halv 2 tiden...? Hehe, kan stemme bra det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#846 Skrevet Mars 30, 2011 Ble tatt igjen og passert av x-RS2en til Espen Hamre idag på motorveien... eier hilsa og. Blitt medlem? Er han ikke i Libya og bomber alså? Han er medlemm, men lite aktiv.. Bilen like fin eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#847 Skrevet Mars 30, 2011 Er han ikke i Libya og bomber alså? Han er medlemm, men lite aktiv.. Bilen like fin eller ? Jeg så gamle RS2'en din her ute for ett par dager siden, å den så hel ut bakfra i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#848 Skrevet Mars 30, 2011 Så en blå RS2 i Olav Tryggvasons gate rundt 1-tiden idag Så du holdt på å vridde hodet ditt av nakken ja, var meg det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#849 Skrevet Mars 30, 2011 Jeg så gamle RS2'en din her ute for ett par dager siden, å den så hel ut bakfra i hvertfall Dere får ordne meg noen bilder av den.. Grei bil jeg har nå og, men svarte så jeg savner en RS2 av og til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#850 Skrevet Mars 31, 2011 Spotta en blå RS2 med CE-skilter stående utafor Vitensenteret/brannstasjon i sentrum i går kveld Vakke akkurat nyvaska og mangla en dørlist på venstre passasjerdør, men absolutt ikke et tapt prosjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...