#951 Skrevet Mai 20, 2011 så en svart s2 på byåsen senteret idag. grom låt i den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#952 Skrevet Mai 20, 2011 En stk Torjus observert i en gul skute klokken 1800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#953 Skrevet Mai 20, 2011 Jasså Så ikke deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#954 Skrevet Mai 20, 2011 NF regga rød s2 avant sto uttafor mekonomen / suzuki ved hank sport leangen. peen bil ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#955 Skrevet Mai 22, 2011 Spotta en nydelig hvit a4 b8 med sort optikk ved festningen i 8 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#956 Skrevet Mai 23, 2011 Jasså Så ikke deg.. Brukte beina jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#957 Skrevet Mai 23, 2011 så en kjempe fin a4 b6 blå avant i dag ved ranheim rundt 4-5 tiden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#958 Skrevet Mai 26, 2011 "spotta" en kompis på Lade i dag, 07 Touran med 20" å justertbart, tøff bil: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#959 Skrevet Mai 29, 2011 så en golf og en audi nede på bunnpris på nidarvoll 1615 istad. fine bilder;) noen her? audien hadde iallefall klubbskilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#960 Skrevet Mai 29, 2011 så en golf og en audi nede på bunnpris på nidarvoll 1615 istad. fine bilder;) noen her? audien hadde iallefall klubbskilter Sikkert Fredrik Svebak med Audien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#961 Skrevet Mai 29, 2011 Sikkert Fredrik Svebak med Audien det kan hende;) fin bil iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#962 Skrevet Mai 29, 2011 Lå bak en grå A4 B6 med 20" ASA og klubbplater fra Ila til sentrum i dag! Meget pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#963 Skrevet Mai 29, 2011 så en golf og en audi nede på bunnpris på nidarvoll 1615 istad. fine bilder;) noen her? audien hadde iallefall klubbskilter Min mattsvarte stasjonsvogn var på Bunnpris nidarvoll den tia iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#964 Skrevet Mai 30, 2011 så en golf og en audi nede på bunnpris på nidarvoll 1615 istad. fine bilder;) noen her? audien hadde iallefall klubbskilter Var der i den tiden jeg og sølvgrå min /m A8 felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#965 Skrevet Mai 30, 2011 Var der i den tiden jeg og sølvgrå min /m A8 felger. kult, skal hilse neste gang jeg ser den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#966 Skrevet Juni 1, 2011 Spotta Christer Antonsen sin A3 i Olav Trygvasonsgata ved lunsjtider i dag, Tøff: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#967 Skrevet Juni 1, 2011 Takk for det! Kjørte du din A3? Så deg ikke. Var mest sannsynlig for opptatt og paranoid av alle de uniformerte politikonstablene som stod på hvert hjørne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#968 Skrevet Juni 1, 2011 Spotta en overlegen Sandal i S4'n på Kolstad ganske nøyaktig klokka 22 ikveld. Fin den sotinga om kvelden. Mørkt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#969 Skrevet Juni 2, 2011 Takk for det! Kjørte du din A3? Så deg ikke. Var mest sannsynlig for opptatt og paranoid av alle de uniformerte politikonstablene som stod på hvert hjørne. Var på jobb i ene bygget å skifta vindu jeg;) Var en god del politi så jeg ja; D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#970 Skrevet Juni 2, 2011 Spotta en overlegen Sandal i S4'n på Kolstad ganske nøyaktig klokka 22 ikveld. Fin den sotinga om kvelden. Mørkt! Oj såg ikke deg... Men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#971 Skrevet Juni 5, 2011 Sandal ved Samfundet kl 0715. Tidlig oppe mister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#972 Skrevet Juni 5, 2011 Sandal ved Samfundet kl 0715. Tidlig oppe mister Jepp Såg deg og idag i krysset ved St. Olavs ca. kl. 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#973 Skrevet Juni 9, 2011 Blå s4 b5 stv på statoil selbu igår, medlem tro? Jeg så den bare i forbifarten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#974 Skrevet Juni 10, 2011 Svart(?), iallefall mørk URS4 sedan sett på Granåsen i 9 tia imorrest. Så veldig veldig fin ut! Fikk lyst på C4 igjen gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#975 Skrevet Juni 10, 2011 Så en golf 4 med intercooler i front, gullfelger og noe styling som så ut som var i carbon. Samme med skjermer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...