#976 Skrevet Juni 10, 2011 mørk urs4 sedan kan vel ha vært meg det! kjørte no iallefall forbi granåsen i morges rundt ni:) litt blålig bil. på vei til 4hjuls kontroll:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#977 Skrevet Juni 10, 2011 Hvit laaav caddy kassebil med panser-bh nedover omkjøringsveien. Så fet ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#978 Skrevet Juni 11, 2011 R8 på Bakke bro i 12-tiden. Dog ingen klubb-bil regner jeg med siden den var svensk-registrert. Men verdt å nevne syntes jeg iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#979 Skrevet Juni 15, 2011 Svart audi a6 (4f) ble spotta i bjugn, ved rema i halv 8 tiden idag! hadde klubbskilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#980 Skrevet Juni 20, 2011 jeg bor på hotell Britania å utenfor der står det en sølv A6 med S6 front å hele pakka nydelig bil å rett rundt hjørnet så står det en sølv passat 3C med full R-Line og store eksosrør å øyelokk også en veldig pen bil (ps) bare å ringe vis noen vil møte meg da jeg er her helt alene hehe 980 51 080 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#981 Skrevet Juni 20, 2011 jeg bor på hotell Britania å utenfor der står det en sølv A6 med S6 front å hele pakka nydelig bil å rett rundt hjørnet så står det en sølv passat 3C med full R-Line og store eksosrør å øyelokk også en veldig pen bil (ps) bare å ringe vis noen vil møte meg da jeg er her helt alene hehe 980 51 080 Hvor lenge blir du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#982 Skrevet Juni 20, 2011 R8 på Bakke bro i 12-tiden. Dog ingen klubb-bil regner jeg med siden den var svensk-registrert. Men verdt å nevne syntes jeg iallefall Tok igjen en R8 V10 spider på flakk i 10.30-tiden (Franskregistert) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#983 Skrevet Juni 20, 2011 Ligger på hotel britania jeg også. Er på shopping tur med madamen,regner med at det er min sølvgråe a6 du mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#984 Skrevet Juni 21, 2011 Ble forbikjørt av en rød senka pre-facelift S4 B5 på E6 mellom Stjørdal og Trondheim rundt halv 4 tia idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#985 Skrevet Juni 22, 2011 Sto en ganske stili passat stv på prinsen kino i dag, svart og lilla? feite hjul osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#986 Skrevet Juni 24, 2011 Lå bak en mørk blå Audi Coupé med klubbskilter ca 15.00 i dag (fredag) ved bilbyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#987 Skrevet Juni 25, 2011 Jeg sto 2 biler bak en rød A3 8p med 4 utblås og klubbskilter. Dette i drive-in køen på Mc Donalds Sluppen i dag i halv 2 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#988 Skrevet Juni 25, 2011 Jeg sto 2 biler bak en rød A3 8p med 4 utblås og klubbskilter. Dette i drive-in køen på Mc Donalds Sluppen i dag i halv 2 tiden. Var sikkert Espen Schrødter's AS3 du så da. Fin bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#989 Skrevet Juni 25, 2011 Pen bil ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#990 Skrevet Juni 25, 2011 Spottet godeste Torjus ved sluppen i dag, men satt dessverre i mine egne tanker og var totalt bortreist! Beklager uhøfligheten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#991 Skrevet Juni 25, 2011 jeg kjører lastebil hver dag mellom trondheim- levanger-verdal og ser en del fete audier langs veien;) noen har til og med klubbskilter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#992 Skrevet Juni 25, 2011 Spottet godeste Torjus ved sluppen i dag, men satt dessverre i mine egne tanker og var totalt bortreist! Beklager uhøfligheten! Hehe, rakk ikke å hilse jeg heller! Fin farge på bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#993 Skrevet Juni 26, 2011 Svart a4 b6 på Stjernegrillen på Heimdal i 8 tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#994 Skrevet Juni 27, 2011 (endret) Rød S4 B5 sedan ved Hell idag, akkurat i oppkjøringen til Værnes lufthavn kjørte den i retning Trondheim. Spotta også en sort ur quattro som kom inn på omkjøringsveien fra sluppen. Spotta også en hvit caddy med tona ruter, sorte felger med hvit kant og med klubbskiltholdere på statoil på Klett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#995 Skrevet Juni 28, 2011 Spotta en meget fin og hvit Audi A4 B8 på fergeleiet på Brekstad! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#996 Skrevet Juni 28, 2011 Hvit Jetta MKV med BBS RS med baby blue senter på Tiller i dag like før 15:00 Rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#997 Skrevet Juni 29, 2011 GROM s2 kjørte forbi meg på tunga da jeg skulle kjøre på avkjøringsveien der ved statoil idag tidlig sånn 7 ish grom låt! fikk lyst til å henge meg på om jeg ikke skulle på jobb:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#998 Skrevet Juni 30, 2011 Var nok meg det. Kona hang på med familietralla for service på Møller (Et stykke bak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#999 Skrevet Juni 30, 2011 Hvit Jetta MKV med BBS RS med baby blue senter på Tiller i dag like før 15:00 Rått! Var nok denne du såg, felgene og luftfjæringen er nytt for sessongen;) Skal se om jeg kan få han til å oppdatere med bilder her inne:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164629&page=3 Kan sees her også, noen få bilder :http://www.gauldalgatebil.no/side.asp?id=5&open=39 Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1000 Skrevet Juni 30, 2011 Stemmer det! Fet bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...