Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Sikkert like etter 2200, glemte helt tiden :P savner updates angående bilen din... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer veldig lite. Leter etter deler til facelift ombygging, og sparer til motorbygging.

Ellers er det fullt kjør på skole, med oppkjøringer til eksamen osv. Så er litt hektisk.

Og 6 dager i uka med trening. :P Men det blir updates om litt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fresh A4 du har Bjørn. Så deg nettopp v/valentinlystsenteret :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en blå A4 B6 avant på statoil Brekstad igår, rakk akkurat ikke å se om den hadde klubbskilter før den forlot fuelpumpa. Den hadde 19" hjul mener jeg, og sota baklykter samt sota vinduer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fresh A4 du har Bjørn. Så deg nettopp v/valentinlystsenteret :)

 

Takker for det.

 

Kjørte du GTIen? Legger alltid merke til biler når jeg er ute å kjører så rart at jeg ikke så deg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det.

 

Kjørte du GTIen? Legger alltid merke til biler når jeg er ute å kjører så rart at jeg ikke så deg...

 

Kjørte gamlepoloen(sliten svart 99 mod)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en blå A4 B6 avant på statoil Brekstad igår, rakk akkurat ikke å se om den hadde klubbskilter før den forlot fuelpumpa. Den hadde 19" hjul mener jeg, og sota baklykter samt sota vinduer..

 

uten audi merke og modell betegnelse?

 

DK regga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uten audi merke og modell betegnelse?

 

DK regga?

Ehm..Fikk det ikke med meg da den kjørte ut av plassen i det jeg parkerte på pumpa..:( Fokuserte alt for mye til å sjekke om det var klubbil til at jeg fikk med meg skiltnr..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Stig Waage i sin røde A4 på Bakke bro for en liten time siden ca… Var ute å luftet min en liten tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Ronny langs Byåsveien i morges. Men han var for opptatt med å være overlegen til å hilse tilbake ;).

Du så meg sikkert ikke da jeg kjørte firmabil (rød VW-T5 facelift med Miele logo).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en overlegen Adrian i rs2 i går ettermiddag på røddeveien :P knall fin bil da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Ronny langs Byåsveien i morges. Men han var for opptatt med å være overlegen til å hilse tilbake ;).

Du så meg sikkert ikke da jeg kjørte firmabil (rød VW-T5 facelift med Miele logo).

 

Beklager! Så deg ikke. :P Hadde nok sikkert sett mer etter om du hadde kjørt A6'n din. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig at sesongen er i gang! Begynner å bli rastløs på å komme meg på veien igjen.. :o spottet idag:

 

Mørk RS2 (Mørk grønn\sort\blå?), Rød A5 Coupè, vinrød Touran med Shocker-sticker, Hvit Golf6 med grov eksos, Golf 6 med Camo-folie og pen Sølv VW Passat 3BG..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Stig Waage i sin røde A4 på Bakke bro for en liten time siden ca… Var ute å luftet min en liten tur :)

 

Jepp,var meg det. A4,n skal forøvrig selges nå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydelig at sesongen er i gang! Begynner å bli rastløs på å komme meg på veien igjen.. :o spottet idag:

 

Mørk RS2 (Mørk grønn\sort\blå?), Rød A5 Coupè, vinrød Touran med Shocker-sticker, Hvit Golf6 med grov eksos, Golf 6 med Camo-folie og pen Sølv VW Passat 3BG..

 

Disse så jeg også da jeg passerte Piren på heim fra treff i går kveld!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse så jeg også da jeg passerte Piren på heim fra treff i går kveld!!!

 

Røde A5'en er Andreas Rosmo, daglig leder på Dekk1 Lade, og den golfen er vell en Tom som jobber på svendsen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røde A5'en er Andreas Rosmo, daglig leder på Dekk1 Lade, og den golfen er vell en Tom som jobber på svendsen :)

 

Er de medlemmer? Hvis ikke, skulla noen ha spurt de kanskje!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de medlemmer? Hvis ikke, skulla noen ha spurt de kanskje!!!

 

Nope, tror ikke det. Kan høre neste gang jeg møter de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en blå S5 på tiller idag! Småfin.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta den nye A5`n til Tommy i helga;) nice bil tommy:D påtide å endre signatur?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en blå A4 B6 avant på statoil Brekstad igår, rakk akkurat ikke å se om den hadde klubbskilter før den forlot fuelpumpa. Den hadde 19" hjul mener jeg, og sota baklykter samt sota vinduer..
Mener det var denne jeg spotta igjen igår på fjæraveien her på Brekstad..Møtte den bare ved at den kom i motgående så fikk ikke med meg så mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta den nye A5`n til Tommy i helga;) nice bil tommy:D påtide å endre signatur?:P

 

Hehe, takk :D

Må vell endre signatur snart :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en rød A4 B7 avant med BBS (replika?) på Melissa restaurant her på Brekstad idag. Meget pen der den sto i sollyset:) regnr: aX 875xx hvis noen skulle gjenkjenne den?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg fant ut hvem som eier den røde A4'n:) Tommy Tømmerdal, han som hadde den sorte rs2'n ut på Ørlandet her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en grå passat parkert i bratsbergveien med skiltplater.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.