#1326 Skrevet April 19, 2012 Så en blå S5 på tiller idag! Småfin.. Åh, gamlebilen til fattern antakeligvis, Sportback? Er egentlig en 2.0 TFSi Quattro med full S5-optikk, også instrumenter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1327 Skrevet April 19, 2012 Åh, gamlebilen til fattern antakeligvis, Sportback? Er egentlig en 2.0 TFSi Quattro med full S5-optikk, også instrumenter.. Aha, det kan stemme ja! Så det var S5 emblem på bakluka også.. Uansett; fin bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1328 Skrevet April 20, 2012 Spotta en svært bråkete 90 quattro forbi huset mitt nettopp..føler hr.Vårum seg skyldig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1329 Skrevet April 21, 2012 rakrør: flau : Må jo se om naboene ute i havet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1330 Skrevet April 21, 2012 Ante ikke hvem det var først i gata når du lå bak meg, men skjønte det var deg i rundkjøringa, og når du kjørte forbi huset når jeg sto i garageporten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1331 Skrevet April 23, 2012 Sort DJ regga Rs2 sett i Rissa, noen her? var såkalte "cup" felger og hvite skilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1332 Skrevet April 24, 2012 Spotta en nydelig blå RS2 med mørkegrå Porsche Cup felger på Leangen i syv-tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1333 Skrevet April 25, 2012 spotta en svart S2/90 coupe, med grom lyd ved rundkjøringa ved statoil tunga da jeg var ute å jogga, tror den hadde fylt på bensin for han hadde glemt og tatt igjen bensinlokket, siden det sto oppe da den skulle opp på e6 sørover. noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1334 Skrevet April 26, 2012 spotta en svart S2/90 coupe, med grom lyd ved rundkjøringa ved statoil tunga da jeg var ute å jogga, tror den hadde fylt på bensin for han hadde glemt og tatt igjen bensinlokket, siden det sto oppe da den skulle opp på e6 sørover.noen her? Tja, var vel meg det. Bensinlokket hadde dog smelt igjen etter første aks inn på E6 da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1335 Skrevet April 26, 2012 Tja, var vel meg det. Bensinlokket hadde dog smelt igjen etter første aks inn på E6 da:) grom bil du hadde iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1336 Skrevet April 27, 2012 Så en grå touran ned ved prinsen igår i 8 tida, retning sentrum, den røykla bussen som var bak.... Ikke noen har vell?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1337 Skrevet April 30, 2012 Sølvfarget B7 med gul lamin-x og cupraleppe utenfor Lademoen kirke - veldig pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1338 Skrevet April 30, 2012 Sølvfarget B7 med gul lamin-x og cupraleppe utenfor Lademoen kirke - veldig pen bil! Takker for det heh! Blir bedre når jeg får på folien på rails osv, samt felgene jeg venter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1339 Skrevet Mai 5, 2012 B7/B8 sort avant nordover i okstad rundt 23. Aner ikke hvem du er, men du oppførte deg som en forbanna idiot iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1340 Skrevet Mai 5, 2012 B7/B8 sort avant nordover i okstad rundt 23. Aner ikke hvem du er, men du oppførte deg som en forbanna idiot iallefall... Var det Klubbmedlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1341 Skrevet Mai 6, 2012 Var det Klubbmedlem? Som jeg sa. Aner ikke hvem det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1342 Skrevet Mai 6, 2012 hissig Ronny hehe... spotta på deg på rema flatåsn i går da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1343 Skrevet Mai 6, 2012 Stoppa for å slippe frem en bil her om dagen, ser da virkelig ut som klubbmerke i sideruta bak..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1344 Skrevet Mai 6, 2012 som oslo-gutt måtte jeg på mcD i tiller? uansett spotta en lekker sepang-blå skikkelig A3(altså 3dørs) i drive by'en og en reflex-sølv touran med senk, soting av cross bak-lampene og og emblemfri grill ved 15tiden lekre biler begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1345 Skrevet Mai 6, 2012 Stoppa for å slippe frem en bil her om dagen, ser da virkelig ut som klubbmerke i sideruta bak..? http://i162.photobucket.com/albums/t262/sickpuppy77/Div%20forum/VACN/vacn-medlemeller.jpg Fett med eksosutblås i venstre hjulbue da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1346 Skrevet Mai 6, 2012 som oslo-gutt måtte jeg på mcD i tiller? uansett spotta en lekker sepang-blå skikkelig A3(altså 3dørs) i drive by'en og en reflex-sølv touran med senk, soting av cross bak-lampene og og emblemfri grill ved 15tiden lekre biler begge to Den A3'n var meg. Måtte ha litt reparerings mat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1347 Skrevet Mai 6, 2012 Den A3'n var meg. Måtte ha litt reparerings mat satan så lekker gullet ditt er, satt ''loungen'' og tittet ut da du sto i luka og ventet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1348 Skrevet Mai 6, 2012 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1349 Skrevet Mai 8, 2012 Sto en A8 på parkeringa til borettslaget mitt på nardo. Med klubbskilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1350 Skrevet Mai 9, 2012 Spotta Vangen sin bil igjen. Nye felger av året, som fylte hjulbuene meget bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...