#1426 Skrevet Juni 4, 2012 Var det deg Tommy jeg møtte i S3en ved Rockheim for en liten time siden ca? Det var sikkert meg du møtte da! Går på skole der, så er mye rundt pir-området Kan ikke huske å ha sett en så pen ny GTI da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1427 Skrevet Juni 4, 2012 Spotta en svart, lav Bora med Porsche turbo cup hjul på Kvål idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1428 Skrevet Juni 5, 2012 Spotta B7n til Erik Bjørkli? i Gjølmeslian ved Orkanger i halv åtte tiden. Fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1429 Skrevet Juni 5, 2012 Det var sikkert meg du møtte da! Går på skole der, så er mye rundt pir-området Kan ikke huske å ha sett en så pen ny GTI da! Spørs om du ikke hadde kvelds solen i ansiktet, bilen kjørte iallefall imot Ila 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1430 Skrevet Juni 5, 2012 Så en sølvgrå A5 med noe jeg tror var S5 grill og fanger. Hadde klubbskilter bak. Spottet på 3T Rosten i 7 tiden i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1431 Skrevet Juni 7, 2012 "Two Blue Beasts"; i går sørover i Moholtlia kl 1540, A4 Avant med BD? skilt og tilhenger..,men setup på bilen ,og ikke minst det store Wörthersee klistermerket på bakluka avslørte en entusiast! I går ca 1645 i Tonstadkrysset, mot byen, blå A3 med sorte felger og medlemsskiltplate bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1432 Skrevet Juni 7, 2012 Den A3'n var vel meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1433 Skrevet Juni 9, 2012 Så en fet hvit A4 i dag med hvite felger oppover okstadbakken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1434 Skrevet Juni 9, 2012 Så en fet hvit A4 i dag med hvite felger oppover okstadbakken! hvilken a4 var det da, om du rakk å se det? b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1435 Skrevet Juni 9, 2012 En kompis har en hvit B7 avant med hvite eta beta felger. Bilen er å se på Rema Stavset ofte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1436 Skrevet Juni 9, 2012 En kompis har en hvit B7 avant med hvite eta beta felger. Bilen er å se på Rema Stavset ofte. ja den møter jeg veldig ofte.. du kan ikke hilse han å spør når han skal bytte xenon pære. har kjørt så alt for lenge med bare ett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1437 Skrevet Juni 9, 2012 Hehe, kan gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1438 Skrevet Juni 9, 2012 kan å nevne at jeg møter stadig en hvit a4 b6 avant med hvite palermo felger å sort tar rundt om flatåsen. veldig fin bil, men usikker på om han er medlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1439 Skrevet Juni 9, 2012 hvilken a4 var det da, om du rakk å se det? b? B6 Avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1440 Skrevet Juni 10, 2012 da var det den samme jeg snakka om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1441 Skrevet Juni 10, 2012 kan å nevne at jeg møter stadig en hvit a4 b6 avant med hvite palermo felger å sort tar rundt om flatåsen. veldig fin bil, men usikker på om han er medlem. Er medlem jeg ja:) var jo i samme garasje som deg og en sorte b6 før jeg fikk garasjeplass lengre opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1442 Skrevet Juni 10, 2012 Er medlem jeg ja:) var jo i samme garasje som deg og en sorte b6 før jeg fikk garasjeplass lengre opp:) ahhh.. så du holder fremdeles til her da altså men har garasje plass en annen plass da skjønner jeg. meget pen bil du har i så fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1443 Skrevet Juni 12, 2012 Er medlem jeg ja:) var jo i samme garasje som deg og en sorte b6 før jeg fikk garasjeplass lengre opp:) Du som står på rundkjøringa på øvre foran blokka (33 eller noe deromkring) til tider? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1444 Skrevet Juni 13, 2012 Tror jeg spotta Simon sin Audi 200 i dag på østre Rosten. og Adrian Ingdal i sin blåe Rs2 ved Sandmoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1445 Skrevet Juni 18, 2012 Spotta en rå Touran parkert utafor Bilradiospesialisten i dag. Vet ikke om det er medlems bil, men strøken bil værtfall. Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1446 Skrevet Juni 18, 2012 Får prøve her, er det noen her på forumet som eier en svart matt A6/S6/RS6? Så en på ranheim i går, med doble potter bak og svarte 20".. Meget pen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1447 Skrevet Juni 18, 2012 Den touranen utafor bileadiospesialisten er en som jobber der sin , ikke medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1448 Skrevet Juni 19, 2012 Spotta Tommy Tømmerdal over Kråkmo, med sin røde A4 B7 med BBS LM (replika?) felger imorges! Er i bya idag, så får holde øyene oppe etter klubbiler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1449 Skrevet Juni 19, 2012 Hvit VF regga Audi A5 på Tiller, utenfor City Syd idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1450 Skrevet Juni 22, 2012 Så en passat med gule felger i sentrum i går, med klubbskilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...