#1501 Skrevet Juli 23, 2012 Flere som har lagt merke til den ja, så den første gang i 2007 Stått helt urørt siden da virker det som.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1502 Skrevet Juli 23, 2012 Idag har æ vært sammen dama mi i 8 år, ho bodd på lundåsen, å den blåe RS2'n, har stått på bukk siden da!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1503 Skrevet Juli 23, 2012 Spotta en Blå S5 cupe som kom i stor fart ned fra møller mot IKEA på fredagen som var. Gud den bilen er fin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1504 Skrevet Juli 23, 2012 Var en Svart Audi A8/S8 som hilset til meg på Stjørdal i dag rundt 18:45 i dag. Noen her? Fikk ikke til og hilse tilbake siden jeg så deg ikke med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1505 Skrevet Juli 23, 2012 Idag har æ vært sammen dama mi i 8 år, ho bodd på lundåsen, å den blåe RS2'n, har stått på bukk siden da!! Relativt trygt å ha biler på Lundåsen tydeligvis.. ikke for det, S2n min stod ute på gata der i over 2 år uten at jeg hadde noen problemer. Etter å ha bodd på Tiller i knapt 2 år har jeg hatt TRE innbrudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1506 Skrevet Juli 23, 2012 Var en Svart Audi A8/S8 som hilset til meg på Stjørdal i dag rundt 18:45 i dag. Noen her?Fikk ikke til og hilse tilbake siden jeg så deg ikke med en gang Sikkert Rune om det var kantefelger og litt mørke lykter på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1507 Skrevet Juli 23, 2012 Spotta en relativt ny mørk og lav VW Transporter/Caravelle (Ikke helt sikker) med oransje tøffe hjul og P&R skiltplate på Bakkaunet/Rosendal, står parkert like borti gata her jeg bor. Kan ha vært meg, men mine hjul er i Gull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1508 Skrevet Juli 24, 2012 Sikkert Rune om det var kantefelger og litt mørke lykter på den? Så ikke felgene, men kan mene at frontlyktene var sotet Kan jo hende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1509 Skrevet Juli 24, 2012 Kan ha vært meg, men mine hjul er i Gull. Ah vært/er du i Trondheim? Hva heter felgene du har på? Ja mulig de var mere gullfarget, sykt tøff bil iallefall… Hadde kommet å hilst om du hadde vært ved bilen og jeg hadde sett at det var deg, bor to hus unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1510 Skrevet Juli 24, 2012 Ah vært/er du i Trondheim? Hva heter felgene du har på? Ja mulig de var mere gullfarget, sykt tøff bil iallefall… Hadde kommet å hilst om du hadde vært ved bilen og jeg hadde sett at det var deg, bor to hus unna Kommer innom på retur, søstera mi bor der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1511 Skrevet Juli 24, 2012 Så en hvit A5 på Saupstad/Kolstad utpå natten.. Var 4 eksospotter bak så regner med det var skiftet til S5? eksos og bakfanger? Noen her inne som var der da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1512 Skrevet Juli 30, 2012 Spotta en rød rs3 forbi møller i går som kjørte videre gjennom grillstadtunellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1513 Skrevet August 1, 2012 Så en hvit R8 på E6 forbi Melhus tidligere idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1514 Skrevet August 8, 2012 Så en hvit A5 på Saupstad/Kolstad utpå natten..Var 4 eksospotter bak så regner med det var skiftet til S5? eksos og bakfanger? Noen her inne som var der da? Har sett den hvite A5'en med S5 styling en del her oppe på Ugla. hører til en kar oppe på Lian. håper personlig noen river av S merke han har i grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1515 Skrevet August 8, 2012 spotta en mørk a6 avant med senk og klubbplater på tur fra skaun i morrest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1516 Skrevet August 10, 2012 Spotta en lav rød golf 2 med 90 fangere osv med samfunnet. Med turbo lyd.... Klubb bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1517 Skrevet August 10, 2012 Er forøvrig mye annet å se på av biler ute ikveld og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1518 Skrevet August 11, 2012 regner med så se noen medlemmer ikveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1519 Skrevet August 17, 2012 spotta mr haugvik sin 200 på brøttemsvegen ved sandmoen i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1520 Skrevet August 20, 2012 Spotta en rød A4 B7 sedan med S4 emblem på Obs Lade i formiddag. Så også en mørk Mk5 Golf med R32 eksos ved Leangen like etter… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1521 Skrevet August 24, 2012 (endret) Møtte Tommy i A5en ved rundkjøringen på Lade i ettermiddag. Vanskelig å ikke legge merke til en heeeelt sort A5 på ADV.1 Ser helt sykt ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1522 Skrevet August 25, 2012 Møtte Tommy i A5en ved rundkjøringen på Lade i ettermiddag. Vanskelig å ikke legge merke til en heeeelt sort A5 på Vossen Ser helt sykt ut! Hehe Er ikke så vanskelig å legge merke til din heller, tøffeste golfen i byen! Meen det er fortsatt ADV.1 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1523 Skrevet August 25, 2012 Hehe Er ikke så vanskelig å legge merke til din heller, tøffeste golfen i byen! Meen det er fortsatt ADV.1 felger Redigert - gikk litt fort i svingene her… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1524 Skrevet August 25, 2012 Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1525 Skrevet August 25, 2012 Spotta en Grå, lav A4 B7 stv ved Sandmoen i dag med gule felger,gul lamin x på lykter. Den var RÅ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...