#301 Skrevet April 5, 2010 Spotter en RS blå (?) Audi A4 B5 avant uttpå Ørlandet her omtrent daglig..Klubbplater, og streamer i frontruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet April 5, 2010 sett den flere ganger her i bjugn, tror det er en 1.8 type lat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet April 5, 2010 "Litt" treig til å poste men, såg en sølvgrå A6? (vanskelig å se i farta da ruta var full av hærlig saltsuppe;)) med klubbplater, på E6 nordgående opp mot vekta for de som veit hvor det er, tirsdag forrige uke rundt 9.30tia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet April 6, 2010 sett den flere ganger her i bjugn, tror det er en 1.8 type lat tokk feil gitt, sa pyssssj i mårrest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet April 8, 2010 spotta en Rød RS4 b5 på Sluppen isted, knallfin bil = )) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet April 8, 2010 Noen som vet noe om denne? Var skam råååå med MTM hjul, tror det var 3,0 TDI. Sto på møller i dag, var vag klistemerke i bakruta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet April 8, 2010 Noen som vet noe om denne? Var skam råååå med MTM hjul, tror det var 3,0 TDI. Sto på møller i dag, var vag klistemerke i bakruta. så den jeg også var feet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet April 8, 2010 Noen som vet noe om denne? Var skam råååå med MTM hjul, tror det var 3,0 TDI. Sto på møller i dag, var vag klistemerke i bakruta. Dette er en A8 4.0TDi V8, tilhører Frank Fylling, er medlem i klubben. Skamrå bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet April 8, 2010 spotta en Rød RS4 b5 på Sluppen isted, knallfin bil = )) Om den manglet emblemer bak så er den nok min, står for tiden på ES for litt oppgradering og blir forhåpentligvis klar før mai Om det var emblemer bak så er det nok den fra Expressus budbil, vet ikke om eier der er medlem her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet April 10, 2010 Spotta en grønn a8 på melhus for ca par timer siden:) Lurer på hvem sin dette er mon tro:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet April 10, 2010 En svart S3, 8L med kromspeil, kjørte opp motorvegen fra nidarvoll mot nardo i 6 tiden idag! noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet April 10, 2010 Det var vel meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet April 10, 2010 Aha, tenke det kanskje var deg ja! Hva forno eksos har du? ganske fin lyd, hørte du dro på etter fotoboksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet April 10, 2010 hehe er en stund siden den har luftet seg, da er det lett å bli tung i høyrefoten Det er 3" custom eksos med racecat, med milltek catback. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet April 10, 2010 Spotta en grønn a8 på melhus for ca par timer siden:) Lurer på hvem sin dette er mon tro:P dæven , når en endelig ikke har vaska bila , DA skal den bli spotta måtte på butikken å handle til helga på melhus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet April 10, 2010 Spotta denne på Lade i dag: Så møtte jeg en meget fet hvit jetta med GTI-stripe i grillen på Tiller i dag. (Edit: Vet ikke om noen av disse var madlemsbiler da men) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet April 10, 2010 Om den manglet emblemer bak så er den nok min, står for tiden på ES for litt oppgradering og blir forhåpentligvis klar før mai Om det var emblemer bak så er det nok den fra Expressus budbil, vet ikke om eier der er medlem her. Er det ikke en S4? Den med gule klistremerker på siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet April 11, 2010 Møtte en hvit metallic coupe/s2 på toppen av dybdahlsvei litt over halv 7 i kveld på vei hjem fra jobb. Trodde først det var Vidar sin, men denne hadde mørke frontlykter, andre felger og rs-fanger. Noen som kjenner til denne? Så rimelig fresh ut i det lille glimtet jeg fikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet April 11, 2010 Så en sort S2 med originalt utseende og ikke fult så original lyd igjennom sentrum tidligere på kvelden i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet April 11, 2010 Var kanskje litt ufint av oss Georg:P Men kanskje du er heldigere neste gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet April 11, 2010 hehe er en stund siden den har luftet seg, da er det lett å bli tung i høyrefoten Det er 3" custom eksos med racecat, med milltek catback. Fyy faen så grom lyd det var i bilen din!! Vi fikk greit mange blikk forbi backstage, gullbar osv! Hva er det du har gjort med den? du rævkjørte meg hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet April 12, 2010 Så en sort S2 med originalt utseende og ikke fult så original lyd igjennom sentrum tidligere på kvelden i dag. Sedan? Sett denne et par ganger jeg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet April 12, 2010 Fyy faen så grom lyd det var i bilen din!! Vi fikk greit mange blikk forbi backstage, gullbar osv! Hva er det du har gjort med den? du rævkjørte meg hvertfall Hehe, ja det er litt lyd i den Har byttet ut litt forskjellige svake deler, og lagt til litt raskere deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet April 12, 2010 Hehe, ja det er litt lyd i den Har byttet ut litt forskjellige svake deler, og lagt til litt raskere deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet April 12, 2010 Hehe, ja det er litt lyd i den Har byttet ut litt forskjellige svake deler, og lagt til litt raskere deler Haha :-p kan tenke meg det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...