#426 Skrevet Juni 9, 2010 Hehe, du lurte deg til et bilde ja. Men det går bra, for det gjorde jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#427 Skrevet Juni 9, 2010 Haha, luring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#428 Skrevet Juni 10, 2010 spotta Torjus Knutsen (tror jeg) i sin Uber fete golf , sikkert på tur til jobb. ned fobi siemens og svingte inn mot teamtrafikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#429 Skrevet Juni 10, 2010 Hehe, var nok meg ja flere som er oppe aaalt for tidlig altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#430 Skrevet Juni 10, 2010 Hehe, var nok meg ja flere som er oppe aaalt for tidlig altså kjørte en burgunder s4 nesten på siden av deg fra bommen og inn til team så litt trøtt ut. Men fortsatt konge pen bil du har da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#431 Skrevet Juni 10, 2010 Så den ja! Men du lå nesten alltid i blindsonen min så fikk ikke studert den noe særlig.. Ja var alt for trøtt i dag, derfor går jeg i seng nå i håp om å gjennomføre siste arbeidsdag før helga Og takk for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#432 Skrevet Juni 11, 2010 Spotta en svart Touran med gromme felger her om dagen, parkerte rett vesidenav den på butikken i lensvik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#433 Skrevet Juni 11, 2010 Spotta en svart Touran med gromme felger her om dagen, parkerte rett vesidenav den på butikken i lensvik Svein Åge Bråten regner jeg med..er vell ikke lenge siden han handla ny bil:) Uberfin Touran spør du meg, helt rett modda.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#434 Skrevet Juni 12, 2010 Møtte han jeg også, han smilte å nikket med hodet til meg ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#435 Skrevet Juni 12, 2010 Så denne S2'en på Rema Stavset tirsdagen som var. Bare treg med å legge den inn. Er min gamle traver det,ja.Med nyfixa bakbremser.Er i Seat land og kjører rundt med en Seat Leon for tiden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#436 Skrevet Juni 12, 2010 Svein Åge Bråten regner jeg med..er vell ikke lenge siden han handla ny bil:) Uberfin Touran spør du meg, helt rett modda.. Skal si meg enig i det, den var meget rett! Så også en Grå Golf MK4 i dag på samme plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#437 Skrevet Juni 12, 2010 Møtte flere fine vw i tr.heim idag..E6 utenfor Tiller så jeg en golf 1 med "brun/rust" farge, og ganske mye negativ camber og felger som lå kant i kant med hjulbue. En Golf Mk5, hvit med sorte felger i tunnelen rett etter Buvika, og en Passat 3C med senk og 19-20" felger på Tiller ut fra City Syd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#438 Skrevet Juni 12, 2010 Spotta en svart Touran med gromme felger her om dagen, parkerte rett vesidenav den på butikken i lensvik Svein Åge Bråten regner jeg med..er vell ikke lenge siden han handla ny bil:) Uberfin Touran spør du meg, helt rett modda.. Stemmer vel ganske bra at det var meg det ja Aleksander og Tom Erik. Er ganske fornøyd med bilen selv også, bare et par ting som mangler. Møtte han jeg også, han smilte å nikket med hodet til meg ^^ Kan stemme ganske bra dette også, var på en liten luftetur/shopping med familien i dag ja. Å da må jo dama innom city syd, er jo obligatorisk det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#439 Skrevet Juni 12, 2010 Fikk ikke studert bilen når du kjørte forbi, men den så bra ut! Kult at folk gjør slike biler tøffe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#440 Skrevet Juni 13, 2010 Stemmer vel ganske bra at det var meg det ja Aleksander og Tom Erik.Er ganske fornøyd med bilen selv også, bare et par ting som mangler. Kan stemme ganske bra dette også, var på en liten luftetur/shopping med familien i dag ja. Å da må jo dama innom city syd, er jo obligatorisk det... Syns jeg blingsa deg på City'n igår ja Svein..Kan det stemme? Var jo lønningsdag på Fredag, og det var ikke jeg som måtte til City'n for å si det sånn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#441 Skrevet Juni 13, 2010 Syns jeg blingsa deg på City'n igår ja Svein..Kan det stemme? Var jo lønningsdag på Fredag, og det var ikke jeg som måtte til City'n for å si det sånn.. Kan stemme det ja, dreiv å sosa litt rundt der. Har ikke vært lønningsdag her i gården enda, men greit at det er stivt understell på Touran ja. Så jeg slipper at det subber med maks handling på alle butikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#442 Skrevet Juni 14, 2010 Tror det var Vidar Smevik som hilste på meg på bilbyen tidligere ikveld. Kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#443 Skrevet Juni 14, 2010 Det kan stemme Ikke til å ta feil av den lakken der, regna med det var deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#444 Skrevet Juni 17, 2010 Spotta en hvit A6 med div styling og litt badlook panser. Var også hvite felger med sort kant tror jeg. Noen som har info eller sett denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#445 Skrevet Juni 18, 2010 Sikkert denne Så den på Migo senteret ikveld. beklager elendige mobilbilder tatt sånn litt i farten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#446 Skrevet Juni 29, 2010 Spotta en svart A3 (8L) på baksiden av Statoil Tunga i kveld med klubbplater .. En sølvfarget TT på Viva Italia (restaurant moholt) forrige uke med klubbplater.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#447 Skrevet Juni 30, 2010 Spottet Mr. Apalnes i krysset ved Siemens på Tempe kl 08:01 i dag;) Fortsatt like fin den bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#448 Skrevet Juni 30, 2010 Spottet Mr. Apalnes i krysset ved Siemens på Tempe kl 08:01 i dag;) Fortsatt like fin den bilen din. Takker Kjører der cirka hver dag for å få madammen på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#449 Skrevet Juni 30, 2010 står en svart S3 hos møller med klubbplater.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#450 Skrevet Juni 30, 2010 står en svart S3 hos møller med klubbplater.. det var Kim Nordbotn sin S3 Nå er det vell forsikringsselskapet sitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...