#451 Skrevet Juli 1, 2010 det var Kim Nordbotn sin S3 Nå er det vell forsikringsselskapet sitt.. åå??? hvofår det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Juli 1, 2010 det var Kim Nordbotn sin S3 Nå er det vell forsikringsselskapet sitt.. Meiner her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Juli 1, 2010 (endret) Spotta en hvit S2 Coupe (Tror jeg det var) med klubbplater ved samfunet, men tror ikke det var Vidar sin. (Den jeg spotta så ganske shabby ut) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Juli 1, 2010 åå??? hvofår det?? for å gjøre det kort, motorskader som gjorde at utfallet ble kondemndering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Juli 6, 2010 Var et par på Viva Italia på fredagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Juli 6, 2010 (endret) Spotta en hvit S2 Coupe (Tror jeg det var) med klubbplater ved samfunet, men tror ikke det var Vidar sin. (Den jeg spotta så ganske shabby ut) Hvis det var i den tidsperioden 25 Juni - 3 Juli du så den, har den vært på tur på egenhånd. Jeg var på ferie da Dog ikke sett noen andre hvite CQ/S2er i byen, la du merke til hvilke felger det var på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Juli 6, 2010 Jeg husker ikke nå hvilke felger det var. Kunne muligens vært noen sorte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Juli 6, 2010 Var et par på Viva Italia på fredagen.. Er Erik Bakken og min bil det der. Høyeffektcoilen i s2.n fra 034 tok forøvrig kvelden akkurat der,med tauing fra NAF som løsning.Greit og være NAF medlem da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Juli 7, 2010 Kjørte side om side ved en mørkerød Audi 100 (klubbplater) på omkjøringsveien litt før 08 i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Juli 7, 2010 Kjørte side om side ved en mørkerød Audi 100 (klubbplater) på omkjøringsveien litt før 08 i dag.. Det var nok meg det Klistermerkene du hadde i siderutene bak, var det de begrensa opplag merkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Juli 7, 2010 Det var nok meg det Klistermerkene du hadde i siderutene bak, var det de begrensa opplag merkene? Jepp.. de som er speilvendt, slik at de er på innsiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Juli 7, 2010 Jepp.. de som er speilvendt, slik at de er på innsiden.. Okay. De så penere ut med den rammen rundt:) Pen bil du har forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Juli 7, 2010 Okay. De så penere ut med den rammen rundt:) Pen bil du har forresten jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg liker best.. men det er litt kjekt å ha de på innsiden også.. synes bilen begynner å bli grei nå ja mangler bare noen skikkelige hjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Juli 11, 2010 Sykt mange vakre VAG-kjøretøy her i Trondheim, støter på de omtrent hver dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Juli 11, 2010 Så en 2010 Audi RS6 avant på vei ut av sentrum på fredag. BR-reg, og for en lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Juli 11, 2010 Så en 2010 Audi RS6 avant på vei ut av sentrum på fredag. BR-reg, og for en lyd! WTF??? NY Rs6 her i Trøndelag??? *kjøre for som f*** til trondheim* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Juli 11, 2010 Er visst en slik rs6 som bor på Ugla. Skal være grå/sølv med sort tak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Juli 11, 2010 Er visst en slik rs6 som bor på Ugla. Skal være grå/sølv med sort tak. Det høres ut som den, ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Juli 11, 2010 Grønn Audi A4 B5 på fergeleiet Brekstad i ettermiddag. Stasjonsvogn med tona ruter, 18-19" BBS felger, senket, dB Drag racing merke nedre del av fremskjerm, dobbel eksosutblås og (tror) det var klubbmerker og skiltholdere..+ at eieren røyka:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Juli 11, 2010 Litt seint, men, A4 B6 spottet onsdag 07.07.10 kl 16:15 i Brudalsvegen på Heimdal. Måtte stoppe å skrive timer etter jobb ,da jeg såg denne i garasjen jeg stoppa utafor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Juli 13, 2010 så enda en S3 på møller, i tilegg til kim nordboten sin.. var klubbplater og klistermerke i bakruta, noen som vet av denne? så FIN ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Juli 13, 2010 Noen som har sett en sølvfarget Eos med bra senk i området? Og noen som vet hvem den tilhører? Har sett den flere ganger nå, og den er PEN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Juli 14, 2010 Noen som har sett en sølvfarget Eos med bra senk i området? Og noen som vet hvem den tilhører? Har sett den flere ganger nå, og den er PEN! Men'e det var Kjetil Gynnild som hadde den men vet ikke hvem som har den nå om det ikke er han enda! Kjetil er også medlem i Gauldal gatebil som det du er Klikk her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Juli 15, 2010 Jeg tror ikke det er han... Kan jo hende, men da har han isåfall fått senket den mye mer! Ingen andre som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Juli 15, 2010 Sett en sølvfarget Eos me bra senk på Prixen i Buvika for ca 1mnd siden. full styling, catkiller osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...