#476 Skrevet Juli 15, 2010 Den vet jeg det ikke er, for den var det en kompis av meg som hadde først:p Den jeg snakker om tror jeg ikke har stylingkit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#477 Skrevet Juli 15, 2010 hehe okei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#478 Skrevet Juli 15, 2010 spotta en BP registert (tror det var ) A3 på grønøra orkanger i dag , med mørkfarge og skiltplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#479 Skrevet Juli 16, 2010 så enda en S3 på møller, i tilegg til kim nordboten sin.. var klubbplater og klistermerke i bakruta, noen som vet av denne? så FIN ut! Var nok min du så der Jobber der ser du Mange takk for beundringen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#480 Skrevet Juli 19, 2010 Var nok min du så der Jobber der ser du Mange takk for beundringen! ahaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#481 Skrevet Juli 19, 2010 Spotta Geir Nygård i nybilen på Lade idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#482 Skrevet Juli 21, 2010 Noen som har sett en sølvfarget Eos med bra senk i området? Og noen som vet hvem den tilhører? Har sett den flere ganger nå, og den er PEN! Martin kjøren fra børsa som har denne eos`n. ganske pen den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#483 Skrevet Juli 21, 2010 så en "rat-look" 2`er golf med bra senk og takstativ på rettstrekket på øysand retning orkanger i går.. så ikke etter klubbplater for v ar opphengt i å se på bilen:) hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#484 Skrevet Juli 21, 2010 Er i sør sverige nå, og har vært noen turer i sør noge også, sett en del klubbiler:) Mange uten klubbplater og merker også, mye rått å se langs norske veier gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#485 Skrevet Juli 21, 2010 så en "rat-look" 2`er golf med bra senk og takstativ på rettstrekket på øysand retning orkanger i går.. så ikke etter klubbplater for v ar opphengt i å se på bilen:) hehe... Om den var mørk rød var det nok Terje Thevik. Han har vært på lokallagstreff sammen med meg en gang, men er ikke medlem (ENDA). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#486 Skrevet Juli 26, 2010 spotta en diesel golf med klubbskiltplate på fergeleie på brekstad , stod sammens med en grønn s2(90) coupe med gromlyd. var mange vag biler der så jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#487 Skrevet Juli 26, 2010 spotta en diesel golf med klubbskiltplate på fergeleie på brekstad , stod sammens med en grønn s2(90) coupe med gromlyd. var mange vag biler der så jeg Er nok min gamle Golf det..Hvit regner jeg med, med single lykter? Den S2'n du så er ganske frisk. Nylig fikset opp etter en kollisjon med en lyktstolpe. Skulle sagt ifra at du var uttpå her da, bor 1min med bil unna fergeleiet..Mange vag biler, men desverre ingen medlemer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#488 Skrevet Juli 28, 2010 Spotta en blå Golf 4 GTi med FMIC, senk og felger i Sentralbadet parkeringshus Og en forholdsvis original blå Bora i bilbyen på vei mot sentrum. Tror den hadde klubbens klistremerker i bakruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#489 Skrevet Juli 30, 2010 blå S4 med klubbplater spotter på veien ved samfundet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#490 Skrevet Juli 30, 2010 Håper du så den på avstand for den er flaut skitten om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#491 Skrevet Juli 30, 2010 næsj den så ikke så skitten ut, verre med camo skitten min den virka tydeligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#492 Skrevet Juli 30, 2010 hehe det er viktig for oss med god camo i disse tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#493 Skrevet August 1, 2010 grå passat med klubbplater spottet på løkken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#494 Skrevet August 1, 2010 Så en blå A4 B6 2.0TDiQ med hvite felger rett ved siden av McDonald's på Tillerbyen i går. Hadde klubbmerker i vinduene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#495 Skrevet August 2, 2010 En rød RS4 parkerte i garasje på nardo i det jeg kjørte fordi. Så ikke om det var Jørn. Men denne hadde ihvertfall emblemer bak, noe som Jørn ikke hadde sist jeg så den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#496 Skrevet August 2, 2010 hvit A5 med hvite felger og riegerstyling og s5 emblem i grillen, i Stadsbygd på Fosen fiiiiiiiiiiin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#497 Skrevet August 2, 2010 En rød RS4 parkerte i garasje på nardo i det jeg kjørte fordi. Så ikke om det var Jørn. Men denne hadde ihvertfall emblemer bak, noe som Jørn ikke hadde sist jeg så den.. Var nok ikke meg, for jeg og raudin er på Dovre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#498 Skrevet August 3, 2010 svart rs2 eller rs2 styla audi 80 avant med skiltplater på tur ned klett bakken i dag i 12.30 tia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#499 Skrevet August 3, 2010 hvit A5 med hvite felger og riegerstyling og s5 emblem i grillen, i Stadsbygd på Fosen fiiiiiiiiiiin Jeg og en kollega snakket akkurat om denne idag..Den er rååfin! Så den på Brekdtad her forrige uke også. Er en kamerat av en kollega av meg som eier denne. Bor i Husbysjøen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#500 Skrevet August 3, 2010 Spotta Geir Nygård i nybilen på Lade idag Dette har jeg ikke fått med meg Marius: rolleyes Du må "flæshe" med lysene, neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...