#501 Skrevet August 6, 2010 Lå bak ein Blå Audi S5 idag,hadde klubbskiltholdere. Fiiiiiiiiiiiin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#502 Skrevet August 6, 2010 Lå bak ein Blå Audi S5 idag,hadde klubbskiltholdere. Fiiiiiiiiiiiin A5 2.0TFSI Q med S5-detaljer, mener du? Ikke la deg lure av emblemene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#503 Skrevet August 6, 2010 Kan godt være at jeg tar feil,men var dobbel eksos og, så gitt ut ifra at det var S5 der og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#504 Skrevet August 6, 2010 Kan godt være at jeg tar feil,men var dobbel eksos og, så gitt ut ifra at det var S5 der og da Hehe - jeg kjenner bilen. Alt utvendig på bilen fra eksos til til V8-emblemer er fra S5, så det er lett å la seg lure 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#505 Skrevet August 6, 2010 Kjørte forbi en svart A6 med klubbskilter i lensvik i dag, meget rett. Nesten litt Mafialook på den alt svart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#506 Skrevet August 6, 2010 Kjørte forbi en svart A6 med klubbskilter i lensvik i dag, meget rett. Nesten litt Mafialook på den alt svart En som har skjønt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#507 Skrevet August 6, 2010 En som har skjønt det. Hehe, spotta deg ved rundkjøringa ved plantasjen igår Så også en svart a6 med bentley felger ved lade, noe som har kjennskap til den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#508 Skrevet August 6, 2010 Hehe, spotta deg ved rundkjøringa ved plantasjen igår Så også en svart a6 med bentley felger ved lade, noe som har kjennskap til den ? Neste gang ta med felgene til meg Me want 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#509 Skrevet August 6, 2010 Tror jeg spotta deg igår Roy. Møtte iallefall en blå S4 b5 på tur ut av trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#510 Skrevet August 6, 2010 Hehe, spotta deg ved rundkjøringa ved plantasjen igår Så også en svart a6 med bentley felger ved lade, noe som har kjennskap til den ? What, kommet til byen? Spotta en VW 411(? litt usikker) i dag 15.20 ved sorgenfri.. Hadde takstativ og greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#511 Skrevet August 7, 2010 spotta en grønn jetta med klubbplater i melhus sentrum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#512 Skrevet August 10, 2010 Kjørte forbi en svart A6 med klubbskilter i lensvik i dag, meget rett. Nesten litt Mafialook på den alt svart Eskild Meland sin det, bor i Lensvika han også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#513 Skrevet August 10, 2010 Spotta bilen til Torjus i dag, på parkeringsplassen ved Team. Ikke så vanskelig å få øye på den nei, fanger blikket. Fin bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#514 Skrevet August 10, 2010 Hehe, takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#515 Skrevet August 11, 2010 Var ute å sykla en tur ikveld, spotta en knallgrønn VW variant, rimelig senket og med bredda steelies. Sto uten skilt på noe som kunne minne om et opphuggeri. Tror det het Benny's. Kanskje intressangt for noen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#516 Skrevet August 12, 2010 Noen som har sett noe til gamlebilen min der oppe da? Sort RS2 MTM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#517 Skrevet August 12, 2010 2 stk spottet i dag grå polo med klubbplater på melhus sentrum. en mørkfarget S4/s6 sedan med klubbplater på korsvegen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#518 Skrevet August 14, 2010 Spotta en nyydelig svart S2 coupé idag i Havnegata ved Rica Nidelven med klubbskiltplater! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#519 Skrevet August 14, 2010 Spotta en nyydelig svart S2 coupé idag i Havnegata ved Rica Nidelven med klubbskiltplater! Var muligens min det Er jo så vidt at en tør ut og kjøre med den i disse tider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#520 Skrevet August 14, 2010 Spotta Ronny i sin mattsorte A6 ikveld ved Tunga. Ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#521 Skrevet August 14, 2010 Takk! Jeg og Torjus var en tur og kikka på dragginga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#522 Skrevet August 14, 2010 Noen som tok bilder på tungasletta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#523 Skrevet August 14, 2010 Takk! Jeg og Torjus var en tur og kikka på dragginga. Mange bra utkledde mannfolk som dragga eller? Spotta en sort Audi A4 b6 med flere klubbmerker på parkert i Fjordgata idag, hvem sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#524 Skrevet August 15, 2010 Mange bra utkledde mannfolk som dragga eller? Høhø, hvorfor er du så interessert i å vite det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#525 Skrevet August 15, 2010 Høhø, hvorfor er du så interessert i å vite det? hoho, nice come back Må passe på at lokallagsmedlemmene har det bra vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...