#526 Skrevet August 15, 2010 Fikk den servert på sølvfat da. Kjørte forbi Stig forrige dagen. Begge kom vel i godt sig over dalgårdbrua. Liker den S2'en hannes altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet August 15, 2010 Fikk den servert på sølvfat da. Kjørte forbi Stig forrige dagen. Begge kom vel i godt sig over dalgårdbrua. Liker den S2'en hannes altså! Så deg,men rakk ikke og løfte handa:) Får begynne og bli litt mere oppmerksom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet August 15, 2010 Så deg,men rakk ikke og løfte handa:) Får begynne og bli litt mere oppmerksom:) Samma her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet August 15, 2010 Spotta en svart Audi RS5 med fire potter, 20" RS4 II felger og ABT-merke på bakluka på på Røros og litt sør for Røros(kjørte etter bilen) Noen som vet om den bilen? Og hva er forskjellen på vanlig RS5 og en med ABT-merke? Trimmet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet August 16, 2010 Så en sort Audi S8 V10 parkert på Trondheim Spektrum. Merker godt på biler og båter i byen at Aqua Nor starter opp denne uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet August 16, 2010 aqua nor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet August 17, 2010 Så en sort Audi S8 V10 parkert på Trondheim Spektrum.Merker godt på biler og båter i byen at Aqua Nor starter opp denne uka. Er vel ikke aqua nor i år, er Nor-Fishing vil jeg tru. Men, både Aqua-Nor og Nor-Fishing drar med seg mange fete biler til byen ja: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet August 17, 2010 aqua nor? x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet August 17, 2010 http://www.nor-fishing.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet August 17, 2010 Er vel ikke aqua nor i år, er Nor-Fishing vil jeg tru.Men, både Aqua-Nor og Nor-Fishing drar med seg mange fete biler til byen ja: rock : bla min neste bil er med sin fiskeri-reder til trondheim til nor-fishing messa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet August 17, 2010 Spotta en Digg Rød A4 B7 på tiller i kveld, senk.soting,svarte felger. Lå bak meg til biltema. Såg den flere ganger på tiller i kveld. Klubb bil?? Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet August 18, 2010 Spotta en Digg Rød A4 B7 på tiller i kveld, senk.soting,svarte felger.Lå bak meg til biltema. Såg den flere ganger på tiller i kveld. Klubb bil?? Mvh Kim ikke klubb bil det nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet August 18, 2010 ikke klubb bil det nei Ok:) Fet var den uansett: smil : Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet August 18, 2010 Ok:) Fet var den uansett: smil : Mvh Kim Jepp, den er rååpen Er en kompis av Bjørn Lian, eier av dekkspectrum, har det på G de gutta der! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet August 18, 2010 e ikke dekkspectrum konk da? =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet August 18, 2010 tror jeg spotta et medlem, men han kom så brått på, en beige liten golf på brua ved tempevegen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet August 18, 2010 e ikke dekkspectrum konk da? =P Nei ..eller jo.. Dekkspectrum gikk konk, men han startet opp igjenn et par dager etterpå, under navnet Dekkspectrum Technology (DS technology) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet August 18, 2010 tror jeg spotta et medlem, men han kom så brått på, en beige liten golf på brua ved tempevegen Stemmer det Prøvde å hilse men fikk ikke noe respons 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet August 18, 2010 Stemmer det Prøvde å hilse men fikk ikke noe respons Da følt du dæ sikkert smart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet August 19, 2010 Følte at jeg kom på ditt nivå akkurat da ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet August 19, 2010 hehe kom litt brått på, så var det litt stress da jeg dreiv å kjørte. rett etter du kjørte forbi tenkte jeg, det der var vel han torjus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet August 21, 2010 Jeg spotta en svart audi i går på tiller. http://i789.photobucket.com/albums/yy177/ostepopp/audirfgd.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet August 21, 2010 Jeg spotta en svart audi i går på tiller. http://i789.photobucket.com/albums/yy177/ostepopp/audirfgd.jpg Meg det. Kjøpte litt olje på thorshov. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet August 21, 2010 Jepp, den er rååpen Er en kompis av Bjørn Lian, eier av dekkspectrum, har det på G de gutta der! Mvh Andreas sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet August 23, 2010 spotta Ronny å sin gromme a6 igår ved granåsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...