Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Spotta en ABT-Audi a4 igår.

Muligens deg Geir ? rundkjøringa på ILA. lå forran deg i en blå passat :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta ein rød rs4 på rørvik fergeleie kl 1145. Hvem kan d være ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en nyyydelig rs blå rs2 i Byåsveien i 15 tiden idag. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en nyyydelig rs blå rs2 i Byåsveien i 15 tiden idag. :)

Hmmm... Var vel meg det tenker jeg. Satt du i en Passat eller? så det var noen som peka rimelig ja. Prøvde å hilse...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt alene i A6'n min jeg. :) Dessuten, så er det stygt å peke, så detgjør jeg skjelden. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort a4/s4 b5 sedan med klubbplater ved Dora i formiddag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt alene i A6'n min jeg. :) Dessuten, så er det stygt å peke, så detgjør jeg skjelden. :D

Hehe, ok. Var flere som la merke til bilen da. Helt nylakka, så da ser den jo unektelig bra ut :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en svart B8 ABT på omkjøringsveien nordover idag, kom på ved Møller. To doble enderør, ren, blank og nyyydelig bil. Prøvd å hilse med nødblink, vet ikke om eieren fikk det med seg. Usikker på om det er en klubb-bil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en svart B8 ABT på omkjøringsveien nordover idag, kom på ved Møller. To doble enderør, ren, blank og nyyydelig bil. Prøvd å hilse med nødblink, vet ikke om eieren fikk det med seg. Usikker på om det er en klubb-bil...

Det var nok meg det Bjørn:) Så det kom en B7 i "hudre å klæmått", så du satte på nødblinkene:) Fikk dratt meg opp på siden av deg, før du tok av ned mot Ikea. Så pen ut bilen din også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en ABT-Audi a4 igår.

Muligens deg Geir ? rundkjøringa på ILA. lå forran deg i en blå passat :)

Det kan stemme ja Magnus, var på Ila entur:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta nok Ronny Eriksen her om dagen i Trondheim. Husker desverre ikke dagen men vanskelig å ikke se en mattsvart rå A6 =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driv å skjer en Sølvgrå vw Stv med Klubb plater (trur det e en golf ikke sikker :S) Kjøre rundt på Melhus å Ofte igjennom rødde sikkert for å slipp bommen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, spotta deg ved rundkjøringa ved plantasjen igår :)

Så også en svart a6 med bentley felger ved lade, noe som har kjennskap til den ?

Arbeidskollega av meg som har A6'en:) Den er nice: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte sammen med en sort Rallye Golf fra Ranheim til Stjørdal i går. BBS felger og nurburgring klistremerke på bakluka :)

Så den også på Lånkebanen nå på søndag. Meeget pen bil hvertfall :D

Er det ikke et klubbmedlem så bør det bli det hvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en svart S3 8L som ble solgt nå nettopp i trondheim, noen her som kjøpte? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er observert i byen, ja.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er svært offtopic, og jeg beklager det på det sterkeste, virkelig. Men jeg tenkte siden det er mest Trondheims-folk som leser denne tråden så er vel her det er lettest å få svar på mitt spm.

Så, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt w5w led parklyspærer med motstand i butikk her i byen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar, skal sjekke de ut imorra.

Sliter så j***** med at pærene fra Bilkabel.com ikke holder mål, skjønner ikke hva det kan være. Har skiftet ut maaange led's nå.

MassMade in China kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en sort A4 allroad forrige uke.

Helt sort front og sort lakkert plastikk tror jeg. Kantfelger og tror det va DS-Tech streamer i frontruta. Vet det ikke er eier av Dekkspectrum sin, så lurer på om noen har mer info om denne. Virka rå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aspaas: Bilen eies av en kompis av meg og den skal stilles ut på Rudskogen neste helg.

ALT riktig på denne.. og ja..jeg er misunnelig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aspaas: Bilen eies av en kompis av meg og den skal stilles ut på Rudskogen neste helg.

ALT riktig på denne.. og ja..jeg er misunnelig:)

Har ikke noe bilder da? Rakk liksom ikke og se den så godt da jeg møtte den på sluppen brua :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.