#551 Skrevet August 23, 2010 Stemme d ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#552 Skrevet August 24, 2010 Spotta en ABT-Audi a4 igår. Muligens deg Geir ? rundkjøringa på ILA. lå forran deg i en blå passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#553 Skrevet August 27, 2010 Spotta ein rød rs4 på rørvik fergeleie kl 1145. Hvem kan d være ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#554 Skrevet August 27, 2010 Så en nyyydelig rs blå rs2 i Byåsveien i 15 tiden idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#555 Skrevet August 28, 2010 Så en nyyydelig rs blå rs2 i Byåsveien i 15 tiden idag. Hmmm... Var vel meg det tenker jeg. Satt du i en Passat eller? så det var noen som peka rimelig ja. Prøvde å hilse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#556 Skrevet August 28, 2010 Jeg satt alene i A6'n min jeg. Dessuten, så er det stygt å peke, så detgjør jeg skjelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#557 Skrevet August 28, 2010 Sort a4/s4 b5 sedan med klubbplater ved Dora i formiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#558 Skrevet August 29, 2010 Jeg satt alene i A6'n min jeg. Dessuten, så er det stygt å peke, så detgjør jeg skjelden. Hehe, ok. Var flere som la merke til bilen da. Helt nylakka, så da ser den jo unektelig bra ut :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#559 Skrevet August 29, 2010 Så en svart B8 ABT på omkjøringsveien nordover idag, kom på ved Møller. To doble enderør, ren, blank og nyyydelig bil. Prøvd å hilse med nødblink, vet ikke om eieren fikk det med seg. Usikker på om det er en klubb-bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#560 Skrevet August 29, 2010 Så en svart B8 ABT på omkjøringsveien nordover idag, kom på ved Møller. To doble enderør, ren, blank og nyyydelig bil. Prøvd å hilse med nødblink, vet ikke om eieren fikk det med seg. Usikker på om det er en klubb-bil... Det var nok meg det Bjørn:) Så det kom en B7 i "hudre å klæmått", så du satte på nødblinkene:) Fikk dratt meg opp på siden av deg, før du tok av ned mot Ikea. Så pen ut bilen din også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#561 Skrevet August 29, 2010 Spotta en ABT-Audi a4 igår. Muligens deg Geir ? rundkjøringa på ILA. lå forran deg i en blå passat Det kan stemme ja Magnus, var på Ila entur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#562 Skrevet August 30, 2010 Spotta nok Ronny Eriksen her om dagen i Trondheim. Husker desverre ikke dagen men vanskelig å ikke se en mattsvart rå A6 =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#563 Skrevet August 31, 2010 (endret) Driv å skjer en Sølvgrå vw Stv med Klubb plater (trur det e en golf ikke sikker ) Kjøre rundt på Melhus å Ofte igjennom rødde sikkert for å slipp bommen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#564 Skrevet September 1, 2010 Hehe, spotta deg ved rundkjøringa ved plantasjen igår Så også en svart a6 med bentley felger ved lade, noe som har kjennskap til den ? Arbeidskollega av meg som har A6'en:) Den er nice: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#565 Skrevet September 1, 2010 Kjørte sammen med en sort Rallye Golf fra Ranheim til Stjørdal i går. BBS felger og nurburgring klistremerke på bakluka Så den også på Lånkebanen nå på søndag. Meeget pen bil hvertfall Er det ikke et klubbmedlem så bør det bli det hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#566 Skrevet September 2, 2010 en svart S3 8L som ble solgt nå nettopp i trondheim, noen her som kjøpte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#567 Skrevet September 2, 2010 (endret) Den er observert i byen, ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#568 Skrevet September 2, 2010 ahaa, du som kjøpte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#569 Skrevet September 2, 2010 Dette er svært offtopic, og jeg beklager det på det sterkeste, virkelig. Men jeg tenkte siden det er mest Trondheims-folk som leser denne tråden så er vel her det er lettest å få svar på mitt spm. Så, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt w5w led parklyspærer med motstand i butikk her i byen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#570 Skrevet September 2, 2010 kan prøve f.eks biltema og thorsov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#571 Skrevet September 2, 2010 Tusen takk for svar, skal sjekke de ut imorra. Sliter så j***** med at pærene fra Bilkabel.com ikke holder mål, skjønner ikke hva det kan være. Har skiftet ut maaange led's nå. MassMade in China kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#572 Skrevet September 3, 2010 Så en sort A4 allroad forrige uke. Helt sort front og sort lakkert plastikk tror jeg. Kantfelger og tror det va DS-Tech streamer i frontruta. Vet det ikke er eier av Dekkspectrum sin, så lurer på om noen har mer info om denne. Virka rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#573 Skrevet September 3, 2010 Aspaas: Bilen eies av en kompis av meg og den skal stilles ut på Rudskogen neste helg. ALT riktig på denne.. og ja..jeg er misunnelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#574 Skrevet September 3, 2010 Aspaas: Bilen eies av en kompis av meg og den skal stilles ut på Rudskogen neste helg. ALT riktig på denne.. og ja..jeg er misunnelig:) Har ikke noe bilder da? Rakk liksom ikke og se den så godt da jeg møtte den på sluppen brua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#575 Skrevet September 3, 2010 Et garasjebilde. Don't ask me why! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...