#576 Skrevet September 3, 2010 Har ikke noe bilder da? Rakk liksom ikke og se den så godt da jeg møtte den på sluppen brua Så denne bilen på Møller for noen uker siden, og herregud for et kjøretøy. Eieren har gjort alt riktig. Mørk, mystisk og classy... (Sykt gay sagt, I know) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#577 Skrevet September 4, 2010 spotta en grå a4 1.8t Q i åre semtrum i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#578 Skrevet September 4, 2010 Noen som spotter en feeeeeet sort RS2 MTM da? Håper gobilen har det bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#579 Skrevet September 4, 2010 Noen som spotter en feeeeeet sort RS2 MTM da? Håper gobilen har det bra Jo da ,har sett den et par ganger parkert utenfor huset mitt på Byåsen. Ser fin ut den ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#580 Skrevet September 5, 2010 Her Marius: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#581 Skrevet September 5, 2010 Tusen takk for svar, skal sjekke de ut imorra.Sliter så j***** med at pærene fra Bilkabel.com ikke holder mål, skjønner ikke hva det kan være. Har skiftet ut maaange led's nå. MassMade in China kanskje? Anbefaler Scandic Shine sine, fra Höen. Jeg har kjørt med LED fra de en stund nå, fungerer upåklagelig, og de lyser veldig fint! Dette er parklys... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#582 Skrevet September 5, 2010 Her Marius: http://i700.photobucket.com/albums/ww4/Tommyb5/027.jpg Der var den ja. Sinnsykt pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#583 Skrevet September 5, 2010 Helt enig Marius. Rå den der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#584 Skrevet September 5, 2010 jepp, rååfin han skal skifte felger nå til de felga bjørn har på a5'en for øyeblikket.. sinnsykt! Disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#585 Skrevet September 6, 2010 Anbefaler Scandic Shine sine, fra Höen. Jeg har kjørt med LED fra de en stund nå, fungerer upåklagelig, og de lyser veldig fint! Dette er parklys... Takker for svar. Har de innebygget motstand? Hvordan er fargen? For mye blått eller er de relativt hvite? Skal jo matche 6000k... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#586 Skrevet September 6, 2010 joda, er nok en klubb bil Ikke så aller værst lite med gamp i 200'n din. Den dro godt fra gamle bomstasjonen! En liten rettelse ang felger, ikke BBS (dessverre), men Borbet. Ikke lett å se i regnværet. Etter en meget oppløftende tur til Åre nå i helga, så blir det gateslicks! Kjørte sammen med en sort Rallye Golf fra Ranheim til Stjørdal i går. BBS felger og nurburgring klistremerke på bakluka Så den også på Lånkebanen nå på søndag. Meeget pen bil hvertfall Er det ikke et klubbmedlem så bør det bli det hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#587 Skrevet September 6, 2010 Jo da ,har sett den et par ganger parkert utenfor huset mitt på Byåsen. Ser fin ut den ja:) BILDER =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#588 Skrevet September 6, 2010 Takker for svar. Har de innebygget motstand?Hvordan er fargen? For mye blått eller er de relativt hvite? Skal jo matche 6000k... Ja, de har motstand. Slik ser de ut: Matcher mine Xenon ganske bra iallefall. Vet ikke helt hvilken fargetemperatur jeg har. De er iallefall orginale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#589 Skrevet September 6, 2010 Ja, de har motstand. Slik ser de ut: Matcher mine Xenon ganske bra iallefall. Vet ikke helt hvilken fargetemperatur jeg har. De er iallefall orginale. Tusen takk for at du giddet og ta deg tid med bilder, veldig hyggelig gjort av deg. Disse skal bestilles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#590 Skrevet September 7, 2010 Spotta A6'en til Ronny i Kongensgata i dag. Kult klistremerke du har i speilet ditt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#591 Skrevet September 7, 2010 spotta Jørn Toftelien i Rs'en kjørte forbi snapdrive i dag, sykt fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#592 Skrevet September 8, 2010 - og idag rett før klokka 8 på nidarvoll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#593 Skrevet September 8, 2010 Hehe, det var da meget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#594 Skrevet September 10, 2010 Og i 5 tia idag over bjørndalsbrua! hadde fankern mæ hele arma ut av vindue å vinka, men nei. Ingen reaksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#595 Skrevet September 10, 2010 Spotta Mr. Solarplexus (Kenneth Furre) i Essfyran på vei ut av sentrum i går (Er det lov å kalle den S5 når det er en S4 med S6-elementer? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#596 Skrevet September 10, 2010 Gjør som nissan folk, og kall den S4,5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#597 Skrevet September 10, 2010 Velger å kalle den S4,6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#598 Skrevet September 10, 2010 Kommer kanskje en ny bil inn i klubben om ikke lenge også.. Selv er jeg Offshore på båt, og ikke hjemme før 29.September. Slik kan det gå når man har "lite" å gjøre om dagene..hehe.. Hvis alt går i boks blir bilen hentet neste uke: rock : Deilig med "ny" bil i hjemmet til jeg kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#599 Skrevet September 11, 2010 Noen som spotter en feeeeeet sort RS2 MTM da? Håper gobilen har det bra Så den i 19 tiden på vei opp steiberget i Ila ikveld. Fin lyd! Fin og blank! Hørte den godt fra tunellen først, så ble oppmerksom på den 1 minutt før den kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#600 Skrevet September 12, 2010 Spotta en nydelig blå S3 8L i Elgeseter og en Grønn A8 med A8-felger i Parkeringsgarasjen på Olavskvartalet idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...