Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

var i siste rundkjøringa fra marinborg mot sluppen :) der man kan ta av opp mot byåsen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en rød RS4 med grønne skilter, orginal høyde og orginale felger på Møller idag.. Aldri sett før, klubbmedlem? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok han som bor i nærheten av meg. Garasjen der bilen står er 3 meter fra verandaen min. Jeg har ikke fått snakket med han, men er vist ikke klubbmedlem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en rød RS4 med grønne skilter, orginal høyde og orginale felger på Møller idag.. Aldri sett før, klubbmedlem? : klø :
Er sikkert den jeg så på fergeleiet på brekstad for en stund tilbake, så helt dønn orginal ut..Tror ikke det er klubbmedlem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett denne jeg og, to ganger på Fosen de siste tre ukene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er en eldre kar som har den, så er det vel denne som er budbil for expressus. Er vel bare 3 røde varebiler igjen i Norge, min, Christian Aadne og denne. Kompis som jobber på Møller som har vært borti denne et par ganger, er ikke gått så langt heller og er visstnok ganske strøken innvendig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en slik expressus bil. Rød med gule klistremerker. Men det var da S4. kanskje de har flere? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En audi 200, som kjørte i formiddag på motorvegen forbi tunga, og tok av ned mot ikea, så møtte jeg deg i byen ikveld.. noen her? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En sort S3 kom plutselig bak meg nå for ikke lenge siden, var vel kanskje Caspar?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En sort S3 kom plutselig bak meg nå for ikke lenge siden, var vel kanskje Caspar?

hvor og når? :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var meg Torjus! Fy fader den bilen din så bad-ass ut! :D Grei kjørekomfortmessig og eller? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, takk :D Måtte følge mye med i speilet sånn at jeg fikk sett en del på bilen din også, den så sinnsykt bra ut ;)

Kjørekomforen er på topp ja! Deilig over alle fartshumpene på den jævla veien der ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en sølvfarga s3 som sto og gassa litt bak marienborg akkurat nå:)

Ved stoppestedet for toget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare meg eller er det veldig mye s3 ute å kjøre i trondheim for tida? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en sølvfarga s3 som sto og gassa litt bak marienborg akkurat nå:)

Ved stoppestedet for toget.

med mørke baklykter? isåfall var det vell Morten Haugnes sin :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare meg eller er det veldig mye s3 ute å kjøre i trondheim for tida? :P

har blitt noen s3'er i trondheim ja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt flere i det siste virker det som. Men så er det jo en kjempe god bil, så skjønner hvorfor. hehe:p

Men har ikke fått så mye glede av min i det siste da den står på Møller:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt flere i det siste virker det som. Men så er det jo en kjempe god bil, så skjønner hvorfor. hehe:p

Men har ikke fått så mye glede av min i det siste da den står på Møller:(

Det stemmer ja, spotta den der for noen dager siden. Fin bil... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte en sennepsgul ener golf på hallset idag vet ikke om det er klubb-bil men så jævli strøken ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rød urs4 avant med klubb merker i sidebakruta i parkeringskjellern til statens hus i dag tidlig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en laav Golf 3 med rustet panser og takstativ ved Shell Elgseterveien isted.

Looking goood!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mørk DK registrert Golf IV med VW-Audi Club Norwegenmerker i bakruta og skiltplate i går på Solsiden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en laav Golf 3 med rustet panser og takstativ ved Shell Elgseterveien isted.

Looking goood!

MIN: smil :: smil :: smil :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det! Skule vel ha vinket eller whatever, men tenkte det ble kleint hvis du ikke var VACN medlem.

Så da ble det et skjevt smil og litt måping i stedet! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.