#676 Skrevet Oktober 19, 2010 Hadde en hvit A5 med Rieger styling bak meg idag fra sluppen til osloveien. Tror ikke det var gamle bilen til Dekkspectrum, men var ganske lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#677 Skrevet Oktober 19, 2010 Det var jo en som kopierte den hvite a5'en til dekkspectrum.. kanskje det var den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#678 Skrevet Oktober 19, 2010 Den hvite har jeg selv sett her ute..kollega fra tidligere arb.plass kjenner eieren godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#679 Skrevet Oktober 19, 2010 Den hvite "Rieger" A5`en e fra fosen ja. Tru hainn har ein BMW M6 i tillegg te A5`en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#680 Skrevet Oktober 19, 2010 Den hvite "Rieger" A5`en e fra fosen ja. Tru hainn har ein BMW M6 i tillegg te A5`en. Det stemmer nok at han har det ja. Tjener visst oppmot 3 mill i året denne gubben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#681 Skrevet Oktober 21, 2010 storkar gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#682 Skrevet November 15, 2010 Svart S4 B5 stasjonsvogn med "Multiservice" dekor på, observert i godt sig på sunde. Noen som vet hvem det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#683 Skrevet November 15, 2010 storkar gitt Tror han er fra Hasselvika/Råkvågen eller noe rundt der faktisk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#684 Skrevet November 20, 2010 Spotta ein blå s4 b5 på lade i firetida. Var vel sjefen sjøl vil æ tru:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#685 Skrevet November 20, 2010 Spotta ein blå s4 b5 på lade i firetida. Var vel sjefen sjøl vil æ tru:) hehe, var borti der en tur å løka litt idag ja, men bilen er ikke så blå for tida, mest grå og nesten sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#686 Skrevet November 21, 2010 Spotta Roy's blå S4 da jeg parkerte bilen min for natta:) (Har parkering samme sted). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#687 Skrevet November 21, 2010 Det står en grå A4 B6 med klubbplater utenfor Pirsenteret daglig. Hvem er det sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#688 Skrevet November 24, 2010 Spotta Roy's blå S4 da jeg parkerte bilen min for natta:)(Har parkering samme sted). Hyggelig å stå parkert med noen ordentlig biler Spotta forresten en sort Audi S4 rrrrrekkefemmer i parkeringshuset igår kveld og sto der fremdeles i dag tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#689 Skrevet November 25, 2010 spotta en audi 90 coupe? ved smith ila idag rundt 11 tiden.. hadde klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#690 Skrevet November 25, 2010 Hadde en "yppete" grå S3 bak meg i går fra leuthenhaven til byåsveien. Var så mye bil så vi fikk ikke gassa skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#691 Skrevet November 25, 2010 spotta en audi 90 coupe? ved smith ila idag rundt 11 tiden.. hadde klubbplater Var vel meg det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#692 Skrevet November 25, 2010 Hadde en "yppete" grå S3 bak meg i går fra leuthenhaven til byåsveien. Var så mye bil så vi fikk ikke gassa skikkelig Var vell helt sikkert Morten Haugnes det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#693 Skrevet November 26, 2010 Spotta forresten en sort Audi S4 rrrrrekkefemmer i parkeringshuset igår kveld og sto der fremdeles i dag tidlig. Jammen sto denna bilen parkert ved siden av meg her forleden dag, må få tatt en prat med vedkommende neste gang jeg ser eier. Reklamere litt for klubben og få pusha på et medlemskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#694 Skrevet November 27, 2010 Sort s4 2.7 i Ørland sentrum sent på kvelden i går, bare spølinga på dæ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#695 Skrevet November 27, 2010 Sort s4 2.7 i Ørland sentrum sent på kvelden i går, bare spølinga på dæ? Regner med Vegar har gleda seg til å kommer hjem å få kjørt litt..Han som sa at ikke skulle bruke S'n til sånt, hoho.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#696 Skrevet November 28, 2010 Kjørte bak en BP regga blåsvart b5 uten emblemer bak igjennom byen nå. Klubbplater og klistermerker i rutene. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#697 Skrevet Desember 8, 2010 Så s4en til Roy når jeg parkerte idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#698 Skrevet Desember 9, 2010 Så s4en til Roy når jeg parkerte idag:) Alltid hyggelig med noe ordentlig å parkere sammen med Spotta Ronny sidelengs i Prinsensgate i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#699 Skrevet Desember 10, 2010 Spotta en strøken S4 B8 i sentrum i natt.. Sort med MTM-skiltplate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#700 Skrevet Desember 10, 2010 Spotta en grå A4 B6 i grøfta over Kråkmo i dag... åja det var meg det ja: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...