Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Kom en like etterpå som hadde spade, så jeg fikk gravd ut under så ordna quattro'n resten. Har ikke funnet en ripe på bilen enda heller utrolig nok... Ingen vits å kjøpe lotto denne helga: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid hyggelig med noe ordentlig å parkere sammen med :)

Spotta Ronny sidelengs i Prinsensgate i dag :D

Pøh, kan ikke ha vært meg. Kjører alt for pent. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passerte en sort Audi RS2 avant på brekstad nettopp..Dette kan vell være gamle bilen til Espen Hamre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passerte en sort Audi RS2 avant på brekstad nettopp..Dette kan vell være gamle bilen til Espen Hamre?
Så denne idag også..ga på litt akkurat i det han kom på sida av meg, ståpikk med en gang!!! Har han noen kjentskap her ute?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en svart RS2 stående ved stasjonsboliger på brekstad. Syns fyren ligner veldig på han ene i jagerpilotene uten at jeg skal si 100% sikkert at det er han

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en svart RS2 stående ved stasjonsboliger på brekstad. Syns fyren ligner veldig på han ene i jagerpilotene uten at jeg skal si 100% sikkert at det er han

Søkte opp regnr på RS2en, eier er Tommy Yukio Tømmerdal, så d så. En av pilotene heter jo for Tommy så kan godt stemme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en blå RS6 (Tror jeg det var) på Tiller i går. Kanskje Vegard?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søkte opp regnr på RS2en, eier er Tommy Yukio Tømmerdal, så d så. En av pilotene heter jo for Tommy så kan godt stemme.

En kompis av meg, så det stemmer nok at det er Tommy ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta samme B8 S4 igjen, denne gangen i et voldsomt driv oppover Okstadbakken.. Hadde sikkert nærmere 200 da han passerte meg, lå selv i 180.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet UP hvor de skal stå i fremtiden! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne idag også..ga på litt akkurat i det han kom på sida av meg, ståpikk med en gang!!! Har han noen kjentskap her ute?

åh, digg at folk ser gamlebilen min.. fy fader så jeg savner den bilen!

Eigeren heter tommy som noen nevner, og er halvpassivt medlem her inne.

Han hadde studert i statene, så mulig han er pilot? Han er i midten av 20åra, maks!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åh, digg at folk ser gamlebilen min.. fy fader så jeg savner den bilen!

Eigeren heter tommy som noen nevner, og er halvpassivt medlem her inne.

Han hadde studert i statene, så mulig han er pilot? Han er i midten av 20åra, maks!

Deilig bil! Fikk gåsehud når han dro på..Må ta kontakt med fyren å få meg en prøvetur:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig bil! Fikk gåsehud når han dro på..Må ta kontakt med fyren å få meg en prøvetur:)

Ja den bilen skuffer nok ikke.

Føyer meg i lista over de som angrer på salg av RS2!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så RS2'n din dra på tidligere idag ved sentrum, og phaila hardt på slaps og snurra rundt i ei snøfønn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så RS2'n din dra på tidligere idag ved sentrum, og phaila hardt på slaps og snurra rundt i ei snøfønn.
Hvordan ble resultatet??? Sto ved siden av den på Bunnprisen her igårkveld, og dro på da den dro fra butikken..måtte opp med vinduet jeg: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke resultatet. Sikkert ikke no særlig skade, om den ble skada i d hele tatt. :D

Men, han snurra, inn med fronten i brøytekanten, snurra litt mer og kjørte motsatt retning etterpå. :D: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak en blå A3 med litt styling nå for litt siden, så ut som det var en jente som kjørte. Hadde skiltplater med VACN

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E på julebord på Røros hotell, står jaggu ein blå RS2 på parkeringsplassn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En svart pen S3 som lada på forbi meg da jeg sto utenfor bilen min ved nova kinosenter, og en blå Audi a4 b7 2.5 tdi som kjørte etter meg til solsiden, med klubbplater :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta ein sort Golf 5 R32 på Støren i går, men veit itj om d e ein såkalt "wannabe" eiller itj.

Lå bak ein ny sort S3 i syvtida i dag ut fra Flakk. Fin dame som kjørte gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke resultatet. Sikkert ikke no særlig skade, om den ble skada i d hele tatt. :D

Men, han snurra, inn med fronten i brøytekanten, snurra litt mer og kjørte motsatt retning etterpå. :D: eek :

Har jeg solgt strøken RS2 til en som herjer med den alså? FAEN : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 cm slaps, på trikkeskinner i slak sving. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta ein sort Golf 5 R32 på Støren i går, men veit itj om d e ein såkalt "wannabe" eiller itj.

Lå bak ein ny sort S3 i syvtida i dag ut fra Flakk. Fin dame som kjørte gitt.

E vesst ei som bor i vanvikan som har denj der. Har sjett biln ein del gang når æ tar færga:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett S3'n der i vanvikan jeg og. Vakkert syn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.