#701 Skrevet Desember 10, 2010 Kom du deg opp igjen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#702 Skrevet Desember 10, 2010 Kom en like etterpå som hadde spade, så jeg fikk gravd ut under så ordna quattro'n resten. Har ikke funnet en ripe på bilen enda heller utrolig nok... Ingen vits å kjøpe lotto denne helga: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#703 Skrevet Desember 10, 2010 Alltid hyggelig med noe ordentlig å parkere sammen med Spotta Ronny sidelengs i Prinsensgate i dag Pøh, kan ikke ha vært meg. Kjører alt for pent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#704 Skrevet Desember 15, 2010 (endret) Passerte en sort Audi RS2 avant på brekstad nettopp..Dette kan vell være gamle bilen til Espen Hamre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#705 Skrevet Desember 18, 2010 Passerte en sort Audi RS2 avant på brekstad nettopp..Dette kan vell være gamle bilen til Espen Hamre? Så denne idag også..ga på litt akkurat i det han kom på sida av meg, ståpikk med en gang!!! Har han noen kjentskap her ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#706 Skrevet Desember 19, 2010 Har sett en svart RS2 stående ved stasjonsboliger på brekstad. Syns fyren ligner veldig på han ene i jagerpilotene uten at jeg skal si 100% sikkert at det er han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#707 Skrevet Desember 19, 2010 Har sett en svart RS2 stående ved stasjonsboliger på brekstad. Syns fyren ligner veldig på han ene i jagerpilotene uten at jeg skal si 100% sikkert at det er han Søkte opp regnr på RS2en, eier er Tommy Yukio Tømmerdal, så d så. En av pilotene heter jo for Tommy så kan godt stemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#708 Skrevet Desember 21, 2010 Spotta en blå RS6 (Tror jeg det var) på Tiller i går. Kanskje Vegard? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#709 Skrevet Desember 21, 2010 Søkte opp regnr på RS2en, eier er Tommy Yukio Tømmerdal, så d så. En av pilotene heter jo for Tommy så kan godt stemme. En kompis av meg, så det stemmer nok at det er Tommy ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#710 Skrevet Desember 22, 2010 Spotta samme B8 S4 igjen, denne gangen i et voldsomt driv oppover Okstadbakken.. Hadde sikkert nærmere 200 da han passerte meg, lå selv i 180. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#711 Skrevet Desember 23, 2010 Nå vet UP hvor de skal stå i fremtiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#712 Skrevet Desember 23, 2010 Så denne idag også..ga på litt akkurat i det han kom på sida av meg, ståpikk med en gang!!! Har han noen kjentskap her ute? åh, digg at folk ser gamlebilen min.. fy fader så jeg savner den bilen! Eigeren heter tommy som noen nevner, og er halvpassivt medlem her inne. Han hadde studert i statene, så mulig han er pilot? Han er i midten av 20åra, maks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#713 Skrevet Desember 23, 2010 åh, digg at folk ser gamlebilen min.. fy fader så jeg savner den bilen!Eigeren heter tommy som noen nevner, og er halvpassivt medlem her inne. Han hadde studert i statene, så mulig han er pilot? Han er i midten av 20åra, maks! Deilig bil! Fikk gåsehud når han dro på..Må ta kontakt med fyren å få meg en prøvetur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#714 Skrevet Desember 23, 2010 Deilig bil! Fikk gåsehud når han dro på..Må ta kontakt med fyren å få meg en prøvetur:) Ja den bilen skuffer nok ikke. Føyer meg i lista over de som angrer på salg av RS2! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#715 Skrevet Januar 3, 2011 Så RS2'n din dra på tidligere idag ved sentrum, og phaila hardt på slaps og snurra rundt i ei snøfønn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#716 Skrevet Januar 3, 2011 Så RS2'n din dra på tidligere idag ved sentrum, og phaila hardt på slaps og snurra rundt i ei snøfønn. Hvordan ble resultatet??? Sto ved siden av den på Bunnprisen her igårkveld, og dro på da den dro fra butikken..måtte opp med vinduet jeg: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#717 Skrevet Januar 3, 2011 Aner ikke resultatet. Sikkert ikke no særlig skade, om den ble skada i d hele tatt. Men, han snurra, inn med fronten i brøytekanten, snurra litt mer og kjørte motsatt retning etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#718 Skrevet Januar 4, 2011 Lå bak en blå A3 med litt styling nå for litt siden, så ut som det var en jente som kjørte. Hadde skiltplater med VACN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#719 Skrevet Januar 9, 2011 E på julebord på Røros hotell, står jaggu ein blå RS2 på parkeringsplassn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#720 Skrevet Januar 9, 2011 En svart pen S3 som lada på forbi meg da jeg sto utenfor bilen min ved nova kinosenter, og en blå Audi a4 b7 2.5 tdi som kjørte etter meg til solsiden, med klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#721 Skrevet Januar 10, 2011 Spotta ein sort Golf 5 R32 på Støren i går, men veit itj om d e ein såkalt "wannabe" eiller itj. Lå bak ein ny sort S3 i syvtida i dag ut fra Flakk. Fin dame som kjørte gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#722 Skrevet Januar 10, 2011 Aner ikke resultatet. Sikkert ikke no særlig skade, om den ble skada i d hele tatt. Men, han snurra, inn med fronten i brøytekanten, snurra litt mer og kjørte motsatt retning etterpå. Har jeg solgt strøken RS2 til en som herjer med den alså? FAEN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#723 Skrevet Januar 10, 2011 10 cm slaps, på trikkeskinner i slak sving. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#724 Skrevet Januar 11, 2011 Spotta ein sort Golf 5 R32 på Støren i går, men veit itj om d e ein såkalt "wannabe" eiller itj.Lå bak ein ny sort S3 i syvtida i dag ut fra Flakk. Fin dame som kjørte gitt. E vesst ei som bor i vanvikan som har denj der. Har sjett biln ein del gang når æ tar færga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#725 Skrevet Januar 11, 2011 Sett S3'n der i vanvikan jeg og. Vakkert syn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...