#726 Skrevet Januar 11, 2011 Rød a4 b6 på piren idag. Supert bilde tatt med mobilen i farten. Litt ustødig på hånda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#727 Skrevet Januar 12, 2011 Så nettopp en rød a3 (as3..?) 8p med ABT styling på 3t Rosten, med klubbskilt. Så også en svart Q5 med ABT styling ved Gamle Jonsvans veg, med den hadde røde skilter da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#728 Skrevet Januar 13, 2011 Så nettopp en rød a3 (as3..?) 8p med ABT styling på 3t Rosten, med klubbskilt. Så også en svart Q5 med ABT styling ved Gamle Jonsvans veg, med den hadde røde skilter da Q5'en er tilsalgs. Har sett den flere ganger parkert ved jonsvannsveien. Spotta en Audi 200 med 4-potter på biltema, tror det var samme som var på lokallagstreff.. Den ene gangen jeg har vært 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#729 Skrevet Januar 13, 2011 Q5'en er tilsalgs. Har sett den flere ganger parkert ved jonsvannsveien.Spotta en Audi 200 med 4-potter på biltema, tror det var samme som var på lokallagstreff.. Den ene gangen jeg har vært er "200"n min du har sett! Men det er nok ikke en 200 men derimot en v8! derfor 2 endestusser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#730 Skrevet Januar 13, 2011 er "200"n min du har sett! Men det er nok ikke en 200 men derimot en v8! derfor 2 endestusser! Det va nok dæ ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#731 Skrevet Januar 16, 2011 Så nettopp en Sort S3 med PP-skilter på ICA Persaunet. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#732 Skrevet Januar 19, 2011 Lå bak en mørk B6 sedan quattro fra Rosendal til Leangen idag rundt kl 1330, meget pen bil med klubb-plater... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#733 Skrevet Januar 20, 2011 Spottet to sorte S3 8L idag! En med lexuslykter og L. Like ved Tunga. En med "hvite" baklykter. E6 sørgående like ved Sluppen. Hadde ikke klubbplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#734 Skrevet Januar 20, 2011 jeg kjørte både ved tunga og sluppen sørgående i dag jeg, men dog ikke "hvite" baklykter eller lexus.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#735 Skrevet Januar 20, 2011 Og godt er det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#736 Skrevet Januar 20, 2011 100% sikker på at begge var S3? Begynner å skli rett inn i mengden med sort S3 skjønner jeg, selv om jeg aldri ser noen selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#737 Skrevet Januar 20, 2011 Og godt er det! Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#738 Skrevet Januar 20, 2011 De var begge S3 ja! Og de hadde begge originale S3-felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#739 Skrevet Januar 20, 2011 begynner å bli en del s3 nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#740 Skrevet Januar 22, 2011 Så en gull-sand-lyse-brun-beige-aktig A7 kjøre forbi Lerkendal, eldre herremann i førersetet. Tøff bil med perverse LED-kjørelys, VIL HA slik på min! Når B9 kommer skal det handles... (Forutsatt at den har KUN led i frontlyktene) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#741 Skrevet Januar 25, 2011 Så denne A7en med de perverse ledlysene ved ikea i går. Men gliset mitt går bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#742 Skrevet Januar 27, 2011 Spotta deg Christer, i krysset ved club4shop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#743 Skrevet Januar 27, 2011 Stemmer det! Var inne å handla! Snart helg! (neida) Kjørte du Golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#744 Skrevet Januar 27, 2011 Hehe ! Jepp kjørte golfen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#745 Skrevet Januar 27, 2011 Så deg ikke gitt! Må følge bedre med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#746 Skrevet Januar 28, 2011 Spotta en Amarok på vei fra Rissa til Ørlandet i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#747 Skrevet Januar 30, 2011 Spottet to sorte S3 8L idag! En med lexuslykter og L. Like ved Tunga. En med "hvite" baklykter. E6 sørgående like ved Sluppen. Hadde ikke klubbplater. Observerte faktisk den med Hvite Lexuslykter igår jeg også, fortsatt med L på luka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#748 Skrevet Januar 30, 2011 Spottet en hvit A4 B8 Avant på fredag. ZZ-reg og klubbplater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#749 Skrevet Januar 30, 2011 Observerte en Beige A3 8P i friskt driv ned mot havna idag også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#750 Skrevet Januar 30, 2011 Skulle trene på Pirbadet, men hadde glemt skoa, så måtte en irriterende ekstratur hjem. Du traff meg nok i det jeg hadde vært hjemme og henta de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...