#801 Skrevet Februar 26, 2011 Så nettopp en sort S3 8l på møller, med klubbplater. Det er nok helt sikkert Caspar Vere sin så den jeg også, he-he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#802 Skrevet Februar 26, 2011 Se dær ja, bildedokumentering å greier Din til høyre regner jeg med..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#803 Skrevet Februar 26, 2011 Haha, se der ja! Nokså avslørt, ja Min er til venstre ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#804 Skrevet Februar 26, 2011 Se dær ja, bildedokumentering å greier Din til høyre regner jeg med..? Hehe, jepp er min til høyre ja Haha, se der ja! Nokså avslørt, ja Min er til venstre ihvertfall Var det ikke spesielt mange på jobb idag? gikk igjennom salgsavdelinga til audi jeg, men så bare en kar der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#805 Skrevet Februar 27, 2011 2 S3 forbi samfundet ca 00.50 en rød S3 8P og svart 8L bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#806 Skrevet Februar 27, 2011 2 S3 forbi samfundet ca 00.50 en rød S3 8P og svart 8L bak begge bilene observert i fjordgata nærmere 02:30-tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#807 Skrevet Februar 28, 2011 Spotta en grønn a6 på kaliber i 5-6 tia idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#808 Skrevet Mars 1, 2011 spotta en mørk urs4 avant med slitene klistremerker i bakruta på parkeringa til matiq 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#809 Skrevet Mars 1, 2011 så en ganske strøken sølv vw EOS ved tunga i dag i rundt 12 tiden. ikke sikkert det er medlem, men så ganske bra ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#810 Skrevet Mars 1, 2011 spotta en mørk urs4 avant med slitene klistremerker i bakruta på parkeringa til matiq Den var inne på verksted(Snap Drive) hos meg igår: klø : Turbonetics turbo og greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#811 Skrevet Mars 1, 2011 spotta en mørk urs4 avant med slitene klistremerker i bakruta på parkeringa til matiq tipper det er en kollega av meg sin (i matiq) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#812 Skrevet Mars 1, 2011 Blå A3 på city syd i dag i 17-tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#813 Skrevet Mars 2, 2011 Blå B5 limo med kraftig senk på solsiden ikveld og med noe som kunne likne sommerdekk på seg!! Herlig å se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#814 Skrevet Mars 2, 2011 Blå A3 8P som barkerte ved siden av meg på møller idag:p knust bremselys glass i spoiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#815 Skrevet Mars 3, 2011 Blå A3 8P som barkerte ved siden av meg på møller idag:p knust bremselys glass i spoiler Det var meg, så S3'n å var der for å hente nytt bremselys faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#816 Skrevet Mars 3, 2011 Hehe, pen A3 Var der for å hente cupra r leppe jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#817 Skrevet Mars 4, 2011 Ein grom svart "RS2" sedan å ein lekker blå S4 B5 Avant spotta ved ES Tuning i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#818 Skrevet Mars 4, 2011 Spotta en Corrado G60 ved Nardosenteret i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#819 Skrevet Mars 4, 2011 Ein grom svart "RS2" sedan å ein lekker blå S4 B5 Avant spotta ved ES Tuning i dag S4 avanten er nok denne: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=170301 Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#820 Skrevet Mars 4, 2011 Er vel en blå S4 avant som holder til på byåsen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#821 Skrevet Mars 4, 2011 Er vel en blå S4 avant som holder til på byåsen også Den er blitt solgt til fordel for ny Honda CR-V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#822 Skrevet Mars 5, 2011 Er vel en blå S4 avant som holder til på byåsen også Flatåsen* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#823 Skrevet Mars 5, 2011 Kjørte bak en sølvfarget A4 B5 Limo med klubbplater fra Solsiden til Nordre Gate i dag, rundt 13-14 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#824 Skrevet Mars 5, 2011 Kjørte bak en sølvfarget A4 B5 Limo med klubbplater fra Solsiden til Nordre Gate i dag, rundt 13-14 tiden. Uten dekaler bak ? (ringer og A4 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#825 Skrevet Mars 5, 2011 Ein grom svart "RS2" sedan å ein lekker blå S4 B5 Avant spotta ved ES Tuning i dag Var vel Holien brødrene sin RS90 quattro du så tipper jeg De var å Mappa med nytt sprut , og fikk gode tall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...