#851 Skrevet Mars 31, 2011 Spotta en lyseblå/grå A4 B6 Avant med klubbskilter på Sluppenbrua i dag i 8 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#852 Skrevet Mars 31, 2011 Spotta en blå RS2 med CE-skilter stående utafor Vitensenteret/brannstasjon i sentrum i går kveld Vakke akkurat nyvaska og mangla en dørlist på venstre passasjerdør, men absolutt ikke et tapt prosjekt Det er min...den er under restaurering. Nærmer seg nye karosserideler og hellakkering snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#853 Skrevet Mars 31, 2011 Det er min...den er under restaurering. Nærmer seg nye karosserideler og hellakkering snart... Kult, må passe på at disse blir tatt vare på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#854 Skrevet Mars 31, 2011 Så en blå S5 sportback ved Lerkendal i 4 tiden. Trooor den hadde klubbskilter, var litt avstand. Syyyykt nice!! Ble nesten småstram i buksa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#855 Skrevet Mars 31, 2011 Spotta en lyseblå/grå A4 B6 Avant med klubbskilter på Sluppenbrua i dag i 8 tiden kan hende at det var meg med den grå A4´n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#856 Skrevet Mars 31, 2011 sto en svart A4 fullstyla på voll stundetby igår, har sett den der noen ganger, men bakfangeren så ut som holdt på å falle av. noen her inne sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#857 Skrevet April 3, 2011 Møtte rød RS4 B5 med skilta i frontruta på ladesletta igår rundt kl 19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#858 Skrevet April 3, 2011 kan hende at det var meg med den grå A4´n Kan stemme det Typisk å kjøre en Toyota når man møter klubbmedlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#859 Skrevet April 3, 2011 Spotta en haug passater, A4'er og en S3 idag. Sammen en haug andre vag og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#860 Skrevet April 3, 2011 Møtte rød RS4 B5 med skilta i frontruta på ladesletta igår rundt kl 19. Det var meg, og jeg så deg også i rundkjøringa. Hadde akkurat bytta intercoolere på audin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#861 Skrevet April 5, 2011 spotta en fin styla A4 og en golf som stå å snakka i ekte rånestil nede på bunnpris på nardo. noen her? sikkert noen som så meg der å i en A4:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#862 Skrevet April 7, 2011 spotta en S3 som sto parkert på bussholdeplassen rett etter bomstasjonen på sluppen 07:45 i dag var ikke VACN skiltplater på den, noen her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#863 Skrevet April 7, 2011 spotta en S3 som sto parkert på bussholdeplassen rett etter bomstasjonen på sluppen 07:45 i dagvar ikke VACN skiltplater på den, noen her ? Er en egen S3 spottings tråd nå, rett under den her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#864 Skrevet April 7, 2011 Er en egen S3 spottings tråd nå, rett under den her! såppas ja mange som går nå i området nå så jeg ser den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#865 Skrevet April 7, 2011 Spotta Ronny og hans Murdered ved møteplassen i bilbyn ikveld, time siden ca... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#866 Skrevet April 7, 2011 Spotta Ronny og hans Murdered ved møteplassen i bilbyn ikveld, time siden ca... Stemme d ja. Va å handla nå småting. Så ikke dæ da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#867 Skrevet April 7, 2011 Stemme d ja. Va å handla nå småting. Så ikke dæ da. Sto ved inngangen til Statoil Bilen sto bakom stasjonen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#868 Skrevet April 10, 2011 Kjørte bak en S2 med klubbskilter på Heimdal for en times tid siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#869 Skrevet April 11, 2011 litt sent men spotta en sølvgrå passat med klubbplater å bratseberg veien ved nidarvoll trevare tror jeg det heter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#870 Skrevet April 11, 2011 grønn A3 med klubbplater i runkjøring på gimse i dag ettermiddag , så ut til å ha litt ekstra frontfanger og stylingkit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#871 Skrevet April 12, 2011 Svart LAV førstegenerasjons Caddy, spotta ved eberg kunstgressbane søndag ettermiddag i 6-7 tia. Gule ekstralys montert langt nede fremme. Fantastisk rå! Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#872 Skrevet April 12, 2011 Han er ikke medlem nei Dønn strøken bilen hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#873 Skrevet April 12, 2011 Var vel denne du så http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1284393;Modified=1298992704;_cmd=similar Utrolig fin bil (Bortsett fra at jeg ikke liker ombyggingen av baken på den) Tror ikke eieren er medlem her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#874 Skrevet April 12, 2011 Han titta innom på siste treffet et par ganga. Cruisa bare forbi da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#875 Skrevet April 12, 2011 spotta den grønne a3en på melhus i dag ettermiddag igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...