Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Kenneth Arntzen, bor i området Tyholt, 89'er. Ikke medlem som jeg vet.

Han har holdt på med bil hele livet, blant annet dragster..!

Han har vel kjøpt seg leilighet på Nardo, jobber forøvrig på møller og har en ganske sprek camaro tror jeg det er

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stalket en mørkeblå Golf IV med LED-baklykter og klubbplater fra Olav Trygvassons Gate til Samfundet tidligere ikveld. Fikk glimt av en S3 8L utenfor Bunnpris Sluppen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grå passat med rs6 felger og skiltplater på hanebo og sortvik på sluppen i dag :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød A4 B5 på XXL Tiller og svart S3 8L på Heimdal i 8 tiden.

CLS55 AMG og Aston Martin kan vel også nevnes :P Litt usikker, men er ganske sikker på at det var DB9!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det er samme Passaten som Georg snakker om her, men spotta på en sølv grå Passsat stv 3bg ved sluppen i dag jeg å på tur hjem fra jobb rund 2130 tiden.. så veldig fin ut ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1630: Grå RS2 sett i sørgående, litt sør for Lundamo

1645: Brun S4 C4 sett i sørgående, litt nord for Ler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en grønn passat stasj med klubbplater og merker i siderute bak i Børsa i går (lørdag)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta ein hvit Scirocco me svart tak, rieger styling, hvite dotz felger og skikkelig senk og klubbplater i dag i Rissa på Fosen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en svart a4 b8 i oppdal sentrum i går i 6 tiden. Meget pen, lå merke til sota bakøykter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en svart a4 b8 i oppdal sentrum i går i 6 tiden. Meget pen, lå merke til sota bakøykter.

Sikkert Stian Skorheim Duås sin du så...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok d ja. Fikk sitte på en tur i går også :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en hvit Audi A4 B8 avant på Brekstad igår..Tror det er en fra forumet her som er i forsvaret her ute. Hvit B8 avant er sexy!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en rød A3 med ABT's AS3 emblem bakpå for et par dager siden forbi granåsen og mot tiller.

Lå oppi rattata på meg, men plaget meg ikke nevneverdig. : smil : Kunne ikke kjøre fortere da en hattkaill lå foran meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en rød A3 med ABT's AS3 emblem bakpå for et par dager siden forbi granåsen og mot tiller.

Lå oppi rattata på meg, men plaget meg ikke nevneverdig. : smil : Kunne ikke kjøre fortere da en hattkaill lå foran meg.

Hehe, det var meg.. Sorry om jeg lå nære fanger'n din, folk kjører alltid så sakte bortover der:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg. Fint langstrekke å dra på litt det. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Observerte en mørk Audi S2 Coupè med 18" RS4-felger på vei ut av City Syd-krysset nettopp, etterfulgt av en VW Golf VR6.. begge lå vel omtrent på turtallsperra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mørk A4 med skilt plater og fmic spotta i godt driv oppover mot gimse på mehus i kveld :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mørk A4 med skilt plater og fmic spotta i godt driv oppover mot gimse på mehus i kveld :)

mørk b7 stv eller? en kolega av meg som har en slik og som kjører mye rundt om melhus=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en Grønn A8 på melhus igår, så ja Georg Dt var meg i A4n :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mattsort A6 på vei ned Bøckmansvegen i 4 tiden (sikkert ronny her inne sin?) og en S2 ved Trondheim Spektrum i 10 tiden i kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta nylig en svart Caravelle med tona ruter og sorte felger på Motorama i Bjugn..denne hadde også klubbskilter! Lurer på om det kommer noen klubbiler imorgen fra Trondheim område?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en sølvgrå RS2 i Fernanda nissens veg på Persaunet i halv 3 tiden i dag.

så veldig fin ut !;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta mørk golf med klubb plater truffet på melhus i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.