Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Spotta S4'n til Bjørnar Vårum på nært hold idag, i Bjugn. Så nært at jeg parkerte ved siden av han..Meget pen S4 Bjørnar, og meget stilige felger, de gjorde seg bra! Samt den sorte Transporteren, ikke Caravelle.

Var vell enda en klubbil der, en sort 4'er Golf med mattsort bakluke, sto ved siden av S4'n til Bjørnar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta nettop en ganske lav svart golf 2 med 90 fangere og bbs rs kopi felga med 7,5*16 framme og 9*16 bak. Var iallefall ganske fin bil, men såg ingen klubb merker på den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Magnus Vassbotn sin kanskje? :)

Utennavn-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta S4'n til Bjørnar Vårum på nært hold idag, i Bjugn. Så nært at jeg parkerte ved siden av han..Meget pen S4 Bjørnar, og meget stilige felger, de gjorde seg bra! Samt den sorte Transporteren, ikke Caravelle.

Var vell enda en klubbil der, en sort 4'er Golf med mattsort bakluke, sto ved siden av S4'n til Bjørnar..

Takk for d du. Va d deinn Transportern som sto utstilt du så ja ? tøff deinn. Rødsjø sin sto da utstilt å. Golfen e Jan Gunnar Værnes sin , medlem fra byn,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for d du. Va d deinn Transportern som sto utstilt du så ja ? tøff deinn. Rødsjø sin sto da utstilt å. Golfen e Jan Gunnar Værnes sin , medlem fra byn,
Ja, den sorte transporteren ja..syns den var utrolig rå, likevell om felgene var rimelig kantkjørte. Espen sin sto der ja, var inne en tur igårkveld, en kompis parkerte sin c kadett der inne så var å titta en tur da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager de kantkjørte felgene, er kombinert jobb/bruksbil og da blir det slik :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager de kantkjørte felgene, er kombinert jobb/bruksbil og da blir det slik :o
Jeg gikk forbi da du sto på utsiden å spyla bilen på Fredagskveld. La merke til skiltholderne med en gang, men ante ikke hvem det var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Var der egentlig for å stille ut en yankee :) (67 firebird) men transporteren var trekkbil for en enda eldre bil i flammer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så en svart S2 kjøre langs Tors vei på nardo ca 2030 idag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød A4 B5 på XXL Tiller og svart S3 8L på Heimdal i 8 tiden.

CLS55 AMG og Aston Martin kan vel også nevnes :P Litt usikker, men er ganske sikker på at det var DB9!!

Den røde b5n er nok min. Jobber deltids på EP..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotter en rød og svart A4 B5 med led-lykter på E6, mellom Trondheim og Stjørdal, på vei hjem fra jobb nesten hver dag. Har ikke sett om det er klubbskilter på den, er det noen her inne sin eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bil med personlighetsspaltning spotta i helga på tiller

IMG_6673.jpg

finn en feil :P: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bil med personlighetsspaltning spotta i helga på tiller

IMG_6673.jpg

finn en feil :P: dum :

haha:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelig fet stuk over den transportern ja : rock :

Er slik en arbeidsbil ska se ut! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en fiiin RS6 08/09 modell:tilber:

på city syd klokken 09:35

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotter en rød og svart A4 B5 med led-lykter på E6, mellom Trondheim og Stjørdal, på vei hjem fra jobb nesten hver dag. Har ikke sett om det er klubbskilter på den, er det noen her inne sin eller?

Aner ikke hvem det er, men vedkommende bor et kvartal unna meg i Stjørdal, ser den bilen stå parkert utenfor der til stadighet.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En type grå A4 B6 sedan med klubbskilter på Heimdal litt før klokken 8 i morrest :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grønn A6 med klubbplater på tur fra klæbu (mot sandmoen) i morrest

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Ronny sin matte A6 i dag , hadde det ikke vært for de spygrønne: rock : audiringene i grillen så hadde jeg vel ikke sett den i den farta jeg hadde. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en blå A3 ved cityn idag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Ronny sin matte A6 i dag , hadde det ikke vært for de spygrønne: rock : audiringene i grillen så hadde jeg vel ikke sett den i den farta jeg hadde. Hehe

Vi spotta deg også når vi satt på burgerking på tunga :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta også Ronny sin i dag. Er overalt den fyren :P På Team Trafikk sitt verksted i kveld

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Å der va vi i 11 tima idag. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en blå A3 ved cityn idag :)

Kan være meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en rød a4 ved bunnern på nardo, sett den der noen ganger før!

fin bil iallefall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.