#926 Skrevet Mai 8, 2011 På fredag så jeg en svart audi TT med klubbskilter sto parkert på Ila 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#927 Skrevet Mai 10, 2011 Kan være meg spotta deg igjen ved treffplassen (bunnpris på bilbyen) i halv 12 tia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#928 Skrevet Mai 10, 2011 spotta deg igjen ved treffplassen (bunnpris på bilbyen) i halv 12 tia? Stemmer det Pleier å legge merke til andre medlemsbiler, men så ikke deg...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#929 Skrevet Mai 11, 2011 begge gangene satt jeg på til noen så derfor du ikke ser meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#930 Skrevet Mai 11, 2011 Dere får se etter en sølvgrå A6 4F på Fredag type LAV og med 20" RS6 2 hjul, er vell siste som blir sett av den bilen i trøndelagsområdet på lang tid..Skal overlevere den på Værnes til kl 12:00:( Har med en kamerat som kjører Touaregen til fattern også så jeg kommer meg hjem, sørgepils på tur hjem:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#931 Skrevet Mai 13, 2011 Spotta en laaav svart Transporter T5 med klubbskilter på Moholt 19.00 i kveld. Rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#932 Skrevet Mai 13, 2011 Vi spotta deg også når vi satt på burgerking på tunga den så jeg også for 2 dager siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#933 Skrevet Mai 14, 2011 så en S2 på nardosenteret med klubbskilter ca klokka 4 idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#934 Skrevet Mai 15, 2011 Tror jeg så Roy Røv her på forumet sin A3 parkert i Jonsvannsveien på Torsdag..? Ikke vanskelig å legge merke til, siden den er nesten lik min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#935 Skrevet Mai 15, 2011 Tror jeg så Roy Røv her på forumet sin A3 parkert i Jonsvannsveien på Torsdag..? Ikke vanskelig å legge merke til, siden den er nesten lik min Der står den på fast plass hver dag (nesten iallefall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#936 Skrevet Mai 15, 2011 den så jeg også for 2 dager siden! også sett på bunnern på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#937 Skrevet Mai 16, 2011 Så en pen søvfarget B6 avant med klubbskiltholdere idag ved Lerkendal, den var laaav... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#938 Skrevet Mai 17, 2011 Traff på en hel haug med strøkne VAG oppe i Soknedal. Mange fra klubben som var der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#939 Skrevet Mai 18, 2011 (endret) Så en Skoda Oktavia/Superb sedan på Marienborg idag. Med Bentley's 5 eika felger som så meget bra ut. Vet ikke om denne kan være klubbmedlem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#940 Skrevet Mai 18, 2011 Møtte bendik sin superstrøkne RS2 på motorveien 17.mai :-) Pent stuk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#941 Skrevet Mai 18, 2011 Møtte bendik sin superstrøkne RS2 på motorveien 17.mai :-) Pent stuk! Takk får det! Pungterte på motor veien! Så ble en kjempe 17.mai her!!!: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#942 Skrevet Mai 18, 2011 Møte en meget fin s3 ved solsiden 17.mai. Går mange fine s3 i byen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#943 Skrevet Mai 18, 2011 ingen som har spotta bilen min ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#944 Skrevet Mai 19, 2011 Spotta nettop audien til Ronny og den nylakka golfen til Torjus på Team nettop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#945 Skrevet Mai 19, 2011 Spotta herr Sandal og mister Eriksen ved jobben min for litt siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#946 Skrevet Mai 19, 2011 Spotta nettopp Sandals S4 og Torjus Golf VR6 nede på sluppen gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#947 Skrevet Mai 19, 2011 Spotta Ronny i går, kjørte rett bak han ned Gammel-Lina/Selsbakk. Var ikke noen tvil om hvem det var nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#948 Skrevet Mai 19, 2011 Spotta Ronny i går, kjørte rett bak han ned Gammel-Lina/Selsbakk.Var ikke noen tvil om hvem det var nei... Jeg var ikke full altså... Er bare så sykt stygg vei der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#949 Skrevet Mai 19, 2011 Jeg var ikke full altså... Er bare så sykt stygg vei der! Hehe, jeg vet. Kjører sånn når jeg kjører Touran jeg også, men Transit'n er det bare å kjøre ned i alt av hull og dumper;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#950 Skrevet Mai 20, 2011 Spotta en rød s2 stasjonsvogn og en svart s3, ca. halv 4 med et par min mellomrom, i området rundt nidar fabrikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...