Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

mørk urs4 sedan kan vel ha vært meg det! kjørte no iallefall forbi granåsen i morges rundt ni:) litt blålig bil. på vei til 4hjuls kontroll:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit laaav caddy kassebil med panser-bh nedover omkjøringsveien. Så fet ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

R8 på Bakke bro i 12-tiden. Dog ingen klubb-bil regner jeg med siden den var svensk-registrert. Men verdt å nevne syntes jeg iallefall : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart audi a6 (4f) ble spotta i bjugn, ved rema i halv 8 tiden idag! hadde klubbskilter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bor på hotell Britania å utenfor der står det en sølv A6 med S6 front å hele pakka :) nydelig bil :) å rett rundt hjørnet så står det en sølv passat 3C med full R-Line og store eksosrør å øyelokk :) også en veldig pen bil :)

 

(ps) bare å ringe vis noen vil møte meg da jeg er her helt alene :P hehe 980 51 080 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bor på hotell Britania å utenfor der står det en sølv A6 med S6 front å hele pakka :) nydelig bil :) å rett rundt hjørnet så står det en sølv passat 3C med full R-Line og store eksosrør å øyelokk :) også en veldig pen bil :)

 

(ps) bare å ringe vis noen vil møte meg da jeg er her helt alene :P hehe 980 51 080 :D

 

Hvor lenge blir du da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

R8 på Bakke bro i 12-tiden. Dog ingen klubb-bil regner jeg med siden den var svensk-registrert. Men verdt å nevne syntes jeg iallefall : rock :

 

Tok igjen en R8 V10 spider på flakk i 10.30-tiden :) (Franskregistert)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger på hotel britania jeg også.

Er på shopping tur med madamen,regner med at det er min sølvgråe a6 du mener.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble forbikjørt av en rød senka pre-facelift S4 B5 på E6 mellom Stjørdal og Trondheim rundt halv 4 tia idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto en ganske stili passat stv på prinsen kino i dag, svart og lilla? feite hjul osv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak en mørk blå Audi Coupé med klubbskilter ca 15.00 i dag (fredag) ved bilbyen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sto 2 biler bak en rød A3 8p med 4 utblås og klubbskilter. Dette i drive-in køen på Mc Donalds Sluppen i dag i halv 2 tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sto 2 biler bak en rød A3 8p med 4 utblås og klubbskilter. Dette i drive-in køen på Mc Donalds Sluppen i dag i halv 2 tiden.

 

Var sikkert Espen Schrødter's AS3 du så da. Fin bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet godeste Torjus ved sluppen i dag, men satt dessverre i mine egne tanker og var totalt bortreist!

 

Beklager uhøfligheten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører lastebil hver dag mellom trondheim- levanger-verdal og ser en del fete audier langs veien;) noen har til og med klubbskilter;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet godeste Torjus ved sluppen i dag, men satt dessverre i mine egne tanker og var totalt bortreist!

 

Beklager uhøfligheten!

 

Hehe, rakk ikke å hilse jeg heller! Fin farge på bilen din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart a4 b6 på Stjernegrillen på Heimdal i 8 tida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød S4 B5 sedan ved Hell idag, akkurat i oppkjøringen til Værnes lufthavn kjørte den i retning Trondheim. Spotta også en sort ur quattro som kom inn på omkjøringsveien fra sluppen. Spotta også en hvit caddy med tona ruter, sorte felger med hvit kant og med klubbskiltholdere på statoil på Klett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en meget fin og hvit Audi A4 B8 på fergeleiet på Brekstad!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit Jetta MKV med BBS RS med baby blue senter på Tiller i dag like før 15:00

 

Rått!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GROM s2 kjørte forbi meg på tunga da jeg skulle kjøre på avkjøringsveien der ved statoil idag tidlig sånn 7 ish

grom låt!

fikk lyst til å henge meg på om jeg ikke skulle på jobb:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok meg det. Kona hang på med familietralla for service på Møller (Et stykke bak:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit Jetta MKV med BBS RS med baby blue senter på Tiller i dag like før 15:00

 

Rått!

 

Var nok denne du såg, felgene og luftfjæringen er nytt for sessongen;) Skal se om jeg kan få han til å oppdatere med bilder her inne:)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164629&page=3

Kan sees her også, noen få bilder :http://www.gauldalgatebil.no/side.asp?id=5&open=39

 

Mvh

 

Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.