#1001 Skrevet Juli 1, 2011 Var nok meg det. Kona hang på med familietralla for service på Møller (Et stykke bak:) sykt fin bil du har iallefall:P skulle hatt en sånn selv. er bare å kjøre forbi meg igjen slik at jeg får hørt lyden igjen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1002 Skrevet Juli 1, 2011 Så Ronny Eriksen sin A6 utenfor kaliber ikveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1003 Skrevet Juli 1, 2011 Stemmer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1004 Skrevet Juli 1, 2011 Finfin bil! Skal begynne på kaliber selv nå, så får vell oftere glimt av den vil jeg tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1005 Skrevet Juli 2, 2011 Jepp! Hver mandag onsdag å fredag 20:00 te cirka 21:30. Knall! Bynt selv på for 5-6 mnd siden etter laaaang tid i sofaen me junkfood. Godt å kom igang ja! Æ e han som allti går me caps btw... Hah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1006 Skrevet Juli 2, 2011 Jepp! Hver mandag onsdag å fredag 20:00 te cirka 21:30. Knall! Bynt selv på for 5-6 mnd siden etter laaaang tid i sofaen me junkfood. Godt å kom igang ja! Æ e han som allti går me caps btw... Hah Okei Har brukt å trent på Flex gym på lade jeg, men synes plassen har tapt seg alt for mye, så da tenkte jeg og en kompis å starte på kaliber etter flere anbefalninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1007 Skrevet Juli 2, 2011 Alle kommer fra Flex til Kaliber. Finnes ikke bedre treningssenter her i byen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1008 Skrevet Juli 2, 2011 Så mr. Eriksen passerte i rundkjøringa ved 7-11 på munkvoll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1009 Skrevet Juli 2, 2011 Jess. Hadde vært å henta kjærring og unge. Fikk ikke øye på deg da. Men jeg følger jo ikke med i trafikken heller så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1010 Skrevet Juli 2, 2011 Sto i kjøkkenvinduet jeg så det er ikke så rart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1011 Skrevet Juli 2, 2011 Møte dg også ronny ved byåsen skole idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1012 Skrevet Juli 3, 2011 tror det var en audi 80 (?) mørkegrønn som kjørte forbi meg i 2 feltsveien like før helltunellen sånn 2050 ikveld:P den hadde klubbskilter så jeg. noen som kjenner seg igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1013 Skrevet Juli 4, 2011 så en b5 med s4 front i bjugn (så ikke om det var s4 eller a4), ved bowlingen. hadde streamer i frontruta. så ikke om det var noe klubbskilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1014 Skrevet Juli 5, 2011 Type grå A4 b6 sto parkert ved Byggmakker i Fossegrenda. Det sto også en nyyydelig rød S3 8P like ved 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1015 Skrevet Juli 9, 2011 Spotta en hvit S5 som sto på en parkeringsplass ved biltema, rett uteom rundkjøring. Måtte stoppe å sikle på bilen, noe så sinnsykt fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1016 Skrevet Juli 9, 2011 var det deg Gjøran J. jeg traff ved tonstadkrysset fredag ettermiddag? Fin bil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1017 Skrevet Juli 9, 2011 Så en blå passat 3b med syncro emblem bak og 4 tuter i sentrum idag. Hadde klubbskilter. Så også en sort S3 på Rema stavset nettopp. Samme jeg så igår kveld på kaliber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1018 Skrevet Juli 9, 2011 Har sett en helsort Audi TT her ute på Ørlandet 2 ganger siste dagene nå. Ikke sett om det er klubbskilter på den enda..SYKT blank bil, helsort med sorte felger! Faktisk ganske stilig..til å være TT.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1019 Skrevet Juli 9, 2011 Så også denne skjønnheten på rema stavset igår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1020 Skrevet Juli 10, 2011 var det deg Gjøran J. jeg traff ved tonstadkrysset fredag ettermiddag? Fin bil;) Stemmer. Takk, var pen din også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1021 Skrevet Juli 10, 2011 Så også denne skjønnheten på rema stavset igår. Den pleier å stå der veldig ofte, er det klubbil? Så en blå a4 b6 i Buvika i 4 tida i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1022 Skrevet Juli 11, 2011 Så den røde AS3'n igjen, denne gang på 3T Rosten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1023 Skrevet Juli 11, 2011 Spotta en helsort "eldre" A3 med singelframe front på Brekstad. Ikke sett denne før, rakk ikke å se om den hadde klubbskilt eller ikke. Så faktisk fin ut til å ha ettermontert singelframe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1024 Skrevet Juli 12, 2011 hadde Ronny Eriksen med digge 17'' felg bak meg hele veien fra okstadbakken og til flatåsen i dag gitt: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1025 Skrevet Juli 12, 2011 Haha, ikke mobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...