#1076 Skrevet August 19, 2011 Spotta Ronny ved samfunnet idag Bilen ser bra ut no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1077 Skrevet August 23, 2011 Om den ble dratt av en audi 100 så var det meg på vei til ACR ja den så grom ut;) Var nok meg det, var å henta den igjen etter noen komponentbytter og skulle frakte den ned til ES-tuning for mapping drit fin bil iallefall=) bra jeg sto å tanka lenge, sånn at jeg fikk høre lyden ^^, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1078 Skrevet August 23, 2011 Spottet en rød Golf VI på Leangen i går. Hadde slags two-tone greie på gang, med delvis sort panser. Ganske tøff, noe her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1079 Skrevet August 26, 2011 spotta en svart s2 ved rema 1000 moholt halv 7 ikveld=) den hadde klubbskilter noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1080 Skrevet August 26, 2011 Sort 80/90 B4 nedover okstad og så oppover omkjøringsveien. ES Tuning klistremerker på siderutene bak. Gikk noe grønnjævlig. Må si det var piece of cake å terge på deg fart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1081 Skrevet August 26, 2011 Sort 80/90 B4 nedover okstad og så oppover omkjøringsveien. ES Tuning klistremerker på siderutene bak.Gikk noe grønnjævlig. Må si det var piece of cake å terge på deg fart. Sikkert Klaus tenker jeg:) Er litt usikker på om han er medlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1082 Skrevet August 26, 2011 Hadde Kenneth Furre ombord i bilen, og fortalte om den bilen. Hadde mistanke om at det var den. Gassa på fra 80 til 100, og vips var han med på leken. Fikk bekrefta mistanken om at det var den bilen ganske fort ja. Mye gamp i den? Så ut som den slapp på alle fire når han dro på i 80-90. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1083 Skrevet August 27, 2011 spotta en svart s2 ved rema 1000 moholt halv 7 ikveld=) den hadde klubbskilternoen her? Var muligens meg det. Var ut og testkjørte etter litt turbooppgradering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1084 Skrevet September 3, 2011 Såg Bendik Bendiksvoll sin RS2 i prinsen krysset idag, fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1085 Skrevet September 4, 2011 ja den så grom ut;) Om den er så grom kan vel diskuteres, men er da fornøyd med den enda jeg i allefall Spøtt nettopp en rød sexy rs4 som sto og tanka på Statoil tunga sønn 0750 Idag:) sto ved siden av og fylte fjell påLastebilen:) grooom Audi:D Forresten, går lastebilen godt på fjell? Hva er litersprisen på det nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1086 Skrevet September 4, 2011 Spottet i Fjordgata i går: Blå 8P1 m/ klubbskilter. Mørk Golf IV m/ BBS RS (?) Veldig sort Golf IV m/ M3 Speil og det som så ut som Porsche Twists... I tillegg spottet jeg også en RS-Blå A4 B5 m/ BBS LM utenfor Ila Mat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1087 Skrevet September 5, 2011 Spotta en wheelhore Golf mk3 parkert nedafor Blussuvollsbakken i dag, med rotiform felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1088 Skrevet September 5, 2011 Sikkert Klaus tenker jeg:) Er litt usikker på om han er medlem. Medlem ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1089 Skrevet September 5, 2011 Spotta en wheelhore Golf mk3 parkert nedafor Blussuvollsbakken i dag, med rotiform felger Mats Ellingsen sin vr6, er medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1090 Skrevet September 5, 2011 det var meg ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1091 Skrevet September 5, 2011 Så en jævli fin hvit golf i 18:30 tiden i Ila idag. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1092 Skrevet September 9, 2011 Hvit A5 coupe med klubbskilteri nardorundkjøringa for 15-20 min siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1093 Skrevet September 12, 2011 spota en A5 i dag med labo felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1094 Skrevet September 13, 2011 Observerte en Sølvgrå A5 Coupè med LJ-skilter på Elgeseter i går, påfallende lik Skotner sin gamle? Samt en svensk R8 som var parkert i sentrum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1095 Skrevet September 13, 2011 Observerte en Sølvgrå A5 Coupè med LJ-skilter på Elgeseter i går, påfallende lik Skotner sin gamle? Samt en svensk R8 som var parkert i sentrum.. Hørte om den R8 på utsida Rica Nidelven av samboer her om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1096 Skrevet September 13, 2011 Spotta S4 utafor Byåsen Dyreklinikk på Fredag (mulig det var Torsdag) i 4 tiden. Var klubbskilter på den, hvem sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1097 Skrevet September 13, 2011 Hørte om den R8 på utsida Rica Nidelven av samboer her om dagen En kompis av meg som jobber på GS Bildeler på dora hadde den inn på verksted idag.. for å skifte dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1098 Skrevet September 13, 2011 Den svenskregga R8'en det er snakk om? Står på Piren så og si daglig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1099 Skrevet September 13, 2011 Den svenskregga R8'en det er snakk om? Står på Piren så og si daglig... svenskreg ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1100 Skrevet September 14, 2011 spotta en blå a3/s3 i fullfart forbi køen i går morrest på tur ned okstadbakken , med klubb plater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...