#1126 Skrevet September 26, 2011 Torjus er på Ila! Ja sov bare der i natt jeg ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1127 Skrevet September 27, 2011 så en fin sølv stv 3bg ned klettbakken i dag;) så tenkte jeg med meg selv... at det er ALT for lite strøkene 3bg'er her i trøndelag egentlig... så fine biler som det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1128 Skrevet September 27, 2011 Så en A4 Avant med klubbplater i går på Tiller. Sort med noe stickers på bakruta. Noen her? Kunne vært meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1129 Skrevet September 30, 2011 (endret) Spotta en G-R-I-S-E-F-I-N!!! Hvit A5 . s5 grill, hvite felger. var så fin at fruen nesten kom på parkeringsplassen der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1130 Skrevet September 30, 2011 knall rød A3 med store sorte felger og helsort grill på city syd her en dag fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1131 Skrevet September 30, 2011 Spotta en G-R-I-S-E-F-I-N!!! Hvit A5 . s5 grill, hvite felger. var så fin at fruen nesten kom på parkeringsplassen der:p Det er nok han duden fra Råkvåg/Hasselvika. Sett den her ute flere ganger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1132 Skrevet September 30, 2011 Tor-juice på Ila! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1133 Skrevet September 30, 2011 Herregud Torjus. La den stakkars dama være ifred da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1134 Skrevet Oktober 1, 2011 Hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1135 Skrevet Oktober 1, 2011 Såg Ronny med fruen i krysset med teateret idag hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1136 Skrevet Oktober 1, 2011 Står parkert atme en Svart A6 på jobb om dagene no med klubbplater. Eier Mads Normann vet ikke om han e medlem eller bare har kjøpt en tidligere klubb bil. Har ikke spurt han om det enda etter som æ så klubbplatan først om fredagen på tur hjem fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1137 Skrevet Oktober 1, 2011 Hei er medlem jeg vetu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1138 Skrevet Oktober 1, 2011 (endret) Spotta av hvit A4 avant B8 på Brekstad idag med klubbskilter..Mener å ha sett tidligere på forumet her at det er en som er i forsvaret her ute som har denne? Meget pen iallefall:) Det var visst min. Fint at noen følger med på hva som skjer mens jeg er i utlandet på jobb: popcorn Beklager om den fremstod som skitten, har sikkert ikke blitt vasket siste måneden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1139 Skrevet Oktober 2, 2011 Hei er medlem jeg vetu. Der va du ja søkt etter navne ditt men fant dæ ikke på forumet, men her e du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1140 Skrevet Oktober 3, 2011 Er på tur til trondheim, nærmere bestemt byåsen:) Så en råflott brun Audi s4 eller lign med skiltnr ST49549, med eier (ifølge biltilsynet) Tommy nilsen Hadde 2 dobble enderør og så meget rå ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1141 Skrevet Oktober 3, 2011 Er på tur til trondheim, nærmere bestemt byåsen:) Så en råflott brun Audi s4 eller lign med skiltnr ST49549, med eier (ifølge biltilsynet) Tommy nilsenHadde 2 dobble enderør og så meget rå ut!! Dette er Ronny Eriksen og det er en Audi A6 C5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1142 Skrevet Oktober 3, 2011 ja, der ser du:) Så den bare bakfra, og er ikke så inne i audi verden:p Men tøff var den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1143 Skrevet Oktober 3, 2011 Jepp, var nok meg du så. Tusen takk for kompliment ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1144 Skrevet Oktober 3, 2011 Ser en grisefin svart og hvit golf med Gti grill daglig, vet ikke om det er en klubb bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1145 Skrevet Oktober 4, 2011 S3 i O.J. Aalmos vei imorrest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1146 Skrevet Oktober 4, 2011 Jepp, var nok meg du så. Tusen takk for kompliment ja. Hehe, jeg er på besøk i nabo veien din:) Får se om du hører min mercedes 190 da, 3 liter diesel sekser med Eaton skrukompressor: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1147 Skrevet Oktober 4, 2011 Tøfft. Sikert herlig lyd i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1148 Skrevet Oktober 4, 2011 hvit s8 parkert i lokes vei i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1149 Skrevet Oktober 5, 2011 Spotta en Audi C4 Avant (tror jeg) med klubbskilter på parkeringa til Lade hundepark for halvtime sida, antar du var ute å lufta en firbeint venn og ikke bare quattron Somla selv inni der med samboer og vår lille Staffevalp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1150 Skrevet Oktober 5, 2011 Lå bak en grønn passat med club plates mot romolslia idag rundt 1530 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...