#1151 Skrevet Oktober 6, 2011 spotta en sort s2 på shell i elgesetergata ? i dag sto å fylte på suppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1152 Skrevet Oktober 7, 2011 (endret) spotta en sort s2 på shell i elgesetergata ? i dag sto å fylte på suppe Går en del Shell 98 oktan,ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1153 Skrevet Oktober 7, 2011 Så en rød S4 eller S6 (Gammel firkanta type) på statoil nardo nettopp. Fin bil! Så også en hvit Passat B6 med styling (fangeren fremme var knust). Noen som vet hvem som eier denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1154 Skrevet Oktober 7, 2011 Så en rød S4 eller S6 (Gammel firkanta type) på statoil nardo nettopp. Fin bil! Så også en hvit Passat B6 med styling (fangeren fremme var knust). Noen som vet hvem som eier denne? Passaten er vel en Espen som eier. Ikke medlem her på forumet. Denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1155 Skrevet Oktober 7, 2011 Det var den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1156 Skrevet Oktober 8, 2011 Møtte en svart Golf IV, senka med svarte felger ved OBS City Lade i ca 3 tia i dag. Mener det sto klubbskiltplate på, men e itj sikker! Noen som kjenne sæ igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1157 Skrevet Oktober 15, 2011 møtte en grå A4 B5 med rs4 grill, alle lykter sotet, litt senk eller full bil ved Vårum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1158 Skrevet Oktober 15, 2011 Så en blank å fin svart S2 coupe, og 10 min etterpå en sølvgrå RS2 kjørte forbi Dekk1 Lade 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1159 Skrevet Oktober 15, 2011 Det var visst min. Fint at noen følger med på hva som skjer mens jeg er i utlandet på jobb: popcornBeklager om den fremstod som skitten, har sikkert ikke blitt vasket siste måneden.. Der var du ja:) Hehe. Pen A4 iallefall! Fortsatt i forsvaret her ute alltså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1160 Skrevet Oktober 15, 2011 Per Christian! Du har tatt parkeringsplassen min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1161 Skrevet Oktober 15, 2011 Haha, brom brom :-D butikken en tur atm. Kom ut etterpå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1162 Skrevet Oktober 16, 2011 Så en blank å fin svart S2 coupe, og 10 min etterpå en sølvgrå RS2 kjørte forbi Dekk1 Lade S2.n er muligens min og RS2,n kan vel være Bendik sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1163 Skrevet Oktober 16, 2011 spotta en svart a4 med sota skilt foran som kjørte ut av parkeringshuset under plantasjen på tiller i går ved 3 tia kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1164 Skrevet Oktober 16, 2011 D var nok meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1165 Skrevet Oktober 16, 2011 D var nok meg:) aha, fet bil så nesten ut som du ikke hadde skilt foran jeg kjørte foran deg i en sølvgrå mk4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1166 Skrevet Oktober 16, 2011 møtte en grå A4 B5 med rs4 grill, alle lykter sotet, litt senk eller full bil ved Vårum Var nok meg det! Virket som du hadde bra skuv ved passering! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1167 Skrevet Oktober 17, 2011 aha, fet bil så nesten ut som du ikke hadde skilt foran jeg kjørte foran deg i en sølvgrå mk4.. Takker:) La merke til din bil også, fint helhetlig inntrykk med alt i samme farge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1168 Skrevet Oktober 17, 2011 S2.n er muligens min og RS2,n kan vel være Bendik sin Stemmer det, var meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1169 Skrevet Oktober 20, 2011 Kæm sin RS2 på tiller i 2-3 tia i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1170 Skrevet Oktober 20, 2011 Var den blå så er det sikkert min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1171 Skrevet Oktober 21, 2011 Herlig Blå A3 8P 3dørs med xenon grøft og klubbskilter sett i forbifarten på vei ut fra FK ved Ila/Fosen 16:30-ish idag Mener å ha sett denne før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1172 Skrevet Oktober 21, 2011 Hadde inn en A4 1.9 tdiq B6 på jobb idag(Snapdrive), med klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1173 Skrevet Oktober 22, 2011 Spotta ein sølvgrå S4 B5 sedan ved citycyd i går (fredan) , å så sto æ parkert i fergekø imellom to A6 2.5tdi Allroad`a. Snakka me begge eieran, fer dæm sto å glana på biln min, va jaggu far og sønn me likens bila. Å dæm e medlemma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1174 Skrevet Oktober 25, 2011 Møtte en svart S3 nede på Nardo for en times (?)tid siden, så ut som at det var VACN sticker i sideruta bak. Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1175 Skrevet Oktober 25, 2011 Bjørn Olav Sylte sin fete golf mk2 står rett ved siden av min mk3 på ila! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...