Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Spotta enda en s4 i dag :) Sølv. ca en time siden i Hommelvik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gul S3 8L facelift som står i wilhelm k. størens veg nå, så strøøken ut, aldri sett den her i gata før! :) Noen her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A6/S6 (?) C6 avant ved Lerkendal like før klokken 4, med klubbskilter. 4 utblås og S6 grill tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den her? Isåfall, Erik Bakken sin. :)

 

CIMG0895_resize.jpg

 

CIMG0629_resize.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A6/S6 (?) C6 avant ved Lerkendal like før klokken 4, med klubbskilter. 4 utblås og S6 grill tror jeg.

 

Var nok min det ja:)

(godt og sette seg inn i varm bil med webasto etter jobb)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe mulig det. Var litt trøtt, men en S3 med klubbplater var det iallefall :)

 

Hmm så jeg virkelig så feil... Noen andre som føler seg truffet?

 

Føler meg litt truffet der ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler meg litt truffet der ja ;)

 

Oi, den var gammel :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy Vangen sin det. En kompis av meg. Kan vel trygt si at det ikke er orginal den luftfjæringa hans.

 

Hvorfor står den på samme sted enda? Synes det er synd og se en så flott bil helt ned snødd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter en grønn s4 avant på vei til jobb ca vær dag. ren er den også vær gang, med IC i fronten. like ved svartlamoen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Golf 6 foliert i matt kamo i sentrum for en liten time siden, den var latterlig tøff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Golf 6 foliert i matt kamo i sentrum for en liten time siden, den var latterlig tøff!

 

Enig! Tror han driver/ jobber på Bilreklame på Tunga. Har lagt folie på taket mitt, og skal få legge på speila til våren. Digger de R-LED baklyktene han har!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig! Tror han driver/ jobber på Bilreklame på Tunga. Har lagt folie på taket mitt, og skal få legge på speila til våren. Digger de R-LED baklyktene han har!

 

Ja mulig det var han, han som har foliert på min bil. Så det var noe reklame den. Sist jeg så bilen hans hadde den hvit og mørk folie med reklame fra Bilreklame AS. Forøvrig en GTI til og med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :

Ja mulig det var han, han som har foliert på min bil. Så det var noe reklame den. Sist jeg så bilen hans hadde den hvit og mørk folie med reklame fra Bilreklame AS. Forøvrig en GTI til og med ;)

 

GTI- : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Golf 6 foliert i matt kamo i sentrum for en liten time siden, den var latterlig tøff!

 

Dette var nok Arntzen, en mekaniker på Møller Bil. Folien er selvfølgelig lagt av han dere snakker om :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, my bad! Men han foliefyren har også en slik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, my bad! Men han foliefyren har også en slik?

 

Jeg vet at han som jobber på Bilreklame også har en Mk6 GTI, sist jeg så den iallefall var den foliert hvit med masse reklame på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har tatt feil her nå.. Begge de har foliert kamo, den jeg tenkte på er hvit vinterkamo mens han som har Bilreklame har grønn. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel han hos Bilreklame AS sin:

 

golf2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var iallefall 2 camo golfa på funes iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en sølvgrå 4d golf R ved rosendal for noen dager siden.

La ikke merke til om det var klubbplater på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den med mørk grønn camo er han som jobber hos bilreklame, den andre golfen eies av en som heter Kenneth Arntzen. Hadde tidligere en strøken caddy pickup eller noe som ble omtalt her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak en A3 nå nettopp oppe ved rema dragvoll, klubbplater.. så blank ut trossalt skitværet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sto en hvit A5 utfor leiligheta mi på nardo for noen dager siden.. Hadde klubbskilter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.