#1351 Skrevet Mai 9, 2012 Spotta Vangen sin bil igjen. Nye felger av året, som fylte hjulbuene meget bra Han er vel så godt som aldri her inne på forumet. Men ja, de fyller meget nice. Og for de som lurer,ja han kjører luft. Forran: Bak: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1352 Skrevet Mai 9, 2012 Spotta en sort A4 B6 sedan, med "amerikansk" bakluke/skilt, som passerte meg utenfor prinsen, retning byen kl.2100 i kveld! Hadde klubbmerker i siderutene bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1353 Skrevet Mai 9, 2012 Spotta en Blå RS2 med mørke Porsche Twist-felger sammen med en rød S2 Coupè på tiller idag. Traff også på en marrakeshbrun A6 på bjørndalsbrua.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1354 Skrevet Mai 10, 2012 Du som blinka på meg ja. Bilen din er ny for meg vettu. Jeg så også den blå Rs2'n. Utafor 3t på rosten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1355 Skrevet Mai 10, 2012 Spotta en Blank A5 Coupè med PP-skilt ved Shell Tempe, samt noe som så ut som en rød RS6 4B i relativt høy hastighet på E6 ved Tiller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1356 Skrevet Mai 10, 2012 Spotta en Blank A5 Coupè med PP-skilt ved Shell Tempe, samt noe som så ut som en rød RS6 4B i relativt høy hastighet på E6 ved Tiller.. Var min A5 Så den røde jeg også, nå nettopp ned moholtlia, relativt høy hastighet da også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1357 Skrevet Mai 10, 2012 Spottet en daytonagrå A6 C7 Avant med Kleemann-felger på Lundamo i dag. Noe av det peneste jeg har sett! Spottet i tillegg verdens tåpeligste Scirocco-fører i dag, som i tillegg til å kjøre sakte, bestemte seg for å kjøre utenfor kjørefeltet fra Melhus til Sandmoen. Takk for at du sprutet masse stein på meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1358 Skrevet Mai 10, 2012 Spottet en daytonagrå A6 C7 Avant med Kleemann-felger på Lundamo i dag. Noe av det peneste jeg har sett! Observerte den på Møller sist jeg var der, da hadde den ikke fått skilter enda.. lekker bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1359 Skrevet Mai 10, 2012 Var min A5 Så den røde jeg også, nå nettopp ned moholtlia, relativt høy hastighet da også A5 Coupe er pent altså.. missuner deg den! La du merke til om det var en RS6 eller A6? Spottet en daytonagrå A6 C7 Avant med Kleemann-felger på Lundamo i dag. Noe av det peneste jeg har sett! Observerte den på Møller sist jeg var der, da hadde den ikke fått skilter enda.. lekker bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1360 Skrevet Mai 10, 2012 A5 Coupe er pent altså.. missuner deg den! La du merke til om det var en RS6 eller A6? Hehe Nei, den kom så fort forbi at jeg ikke rakk å se om det var en vanlig A6 eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1361 Skrevet Mai 10, 2012 Var min A5 Er det Vossen felger på den? Isåfall så jeg den på tiller idag. Spottet en daytonagrå A6 C7 Avant med Kleemann-felger på Lundamo i dag. Noe av det peneste jeg har sett! Er vel en lærling på Møller som har den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1362 Skrevet Mai 11, 2012 Om det er aarhaug sin(lærling på møller), så er det a4 den har kleemann Er ikke vossen på min nei.. Ikke enda hvertfall var det vossen cv3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1363 Skrevet Mai 11, 2012 Spotta en mørk Audi S2 med litt ekstra trim og prøveskilter i krysset ved Samfundet i går rundt 4-tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1364 Skrevet Mai 11, 2012 Jeg kjenner han. Det er en chippa s2 med selvsveisa 3" eksos, går ikke så fryktelig godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1365 Skrevet Mai 11, 2012 Stakkars den en gang fine s2en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1366 Skrevet Mai 11, 2012 Stakkars den en gang fine s2en Du skulle bare visst du, Kim!! Det er til å grine av, hvordan den blir behandla.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1367 Skrevet Mai 11, 2012 Så en grom A4 B8(tror jeg) tirsdag på Sluppen, tok av fra omkjøringsveien mot Byåsen. Fete felger, koksgrå? Med flere stickers i bakruta. Vi hilste, men vet ikke om han er medlem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1368 Skrevet Mai 11, 2012 A5 Coupe er pent altså.. missuner deg den! La du merke til om det var en RS6 eller A6? Dette tror jeg kanskje kan være min lillebror. Hadde den svenske skilter mon tro? En kollega av min lillebror (svenske) har en RS6, og brodern skrøt veldig av at han hadde kjørt RS6 og vet den RS6'n til kollegan hans er rød. Har spurt brodern nå så avventer svar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1369 Skrevet Mai 12, 2012 Jepp, stemmer bra det. Bra han ikke traff på onkel blå tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1370 Skrevet Mai 12, 2012 Du skulle bare visst du, Kim!!Det er til å grine av, hvordan den blir behandla.. Blå denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1371 Skrevet Mai 12, 2012 Blå denne? Jepp, det er den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1372 Skrevet Mai 12, 2012 Jepp, stemmer bra det. Bra han ikke traff på onkel blå tror jeg.. Nå vet ikke jeg om det var brodern som kjørte, men vet han ene kollegaen hans har en rød RS6 som er svenks regga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1373 Skrevet Mai 12, 2012 Kom over en mattsvart Audi A4 B8 Avant på Persaunet idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1374 Skrevet Mai 12, 2012 Kom over en mattsvart Audi A4 B8 Avant på Persaunet idag.. Med 5eika felger? Er ikke medlem mener jeg, men vet av eieren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1375 Skrevet Mai 13, 2012 Sexy! ..men for høy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...