#1376 Skrevet Mai 13, 2012 spotta denne opp moholt-lia på fredag i arbeidstia. V12 500 HK og 1000 NM. En gang, en dag så skal jeg ha en sånn på norske skilt mener han bor på Ranheim/Chalottenlund siden ser bilen nesten hver dag på skargård krysset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1377 Skrevet Mai 13, 2012 var alt for konsentrert med og ta bilde så det ble nesten en liten kollisjon i kødannelsen påvei oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1378 Skrevet Mai 13, 2012 Du skulle bare visst du, Kim!!Det er til å grine av, hvordan den blir behandla.. Er det maritn sin du snakker om når Tommy ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1379 Skrevet Mai 13, 2012 Sølvfarget RS2 kjørte for fem sekunder siden forbi kjøkkenvinduet mitt på Bakkaunet - skal godt gjøres å ikke snu hodet når en femmer kjører forbi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1380 Skrevet Mai 13, 2012 Ja, Fredrik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1381 Skrevet Mai 20, 2012 Spottet en Brun Audi a6 på Lørdag med klubbskilter som parkerte på Burgerking tunga når jeg gikk ut til min bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1382 Skrevet Mai 20, 2012 Woohoo, var nok meg. FIN Passat CC du har! Håper ikke du glodde for mye på min. Under construction 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1383 Skrevet Mai 20, 2012 En nydelig, hvit a6 c6 med klubbskilter hadde parkerte ved siden av meg på Tiller torget for en times tid siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1384 Skrevet Mai 20, 2012 Woohoo, var nok meg. FIN Passat CC du har! Håper ikke du glodde for mye på min. Under construction Takktakk Glodde nokk til og se at du har et fint eksemplar av en A6 da ;P Mener jeg har sett deg et par ganger opp bøkmansveien på byåsen i arbeidstiden min ^^ Men da kjører jeg er Rød Haice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1385 Skrevet Mai 20, 2012 Spotta en sølvfarget RS2 Avant på 3T-Leangen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1386 Skrevet Mai 20, 2012 lå en sort s4 b5 avant med BBS CH felger(?) bak meg ifra Flakk til sluppen bru, ble litt femmer og sekser lyd i tunellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1387 Skrevet Mai 21, 2012 En nydelig, hvit a6 c6 med klubbskilter hadde parkerte ved siden av meg på Tiller torget for en times tid siden Kan det være denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1388 Skrevet Mai 21, 2012 Kan stemme det, hadde vertfall sort grill. Din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1389 Skrevet Mai 22, 2012 Kan stemme det, hadde vertfall sort grill. Din? Det er min ja. Parkerte ved siden av den reneste og peneste bilen på plassen i et forsøk på å unngå bulker. Pen bil du har også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1390 Skrevet Mai 22, 2012 Passerte en brun avant på bjørndalsbrua i kveld i 22 tiden. tror det er samme bilen som jeg så på rema 1000 stavset for en ukes tid siden.. sjaføren hadde lue på seg begge gangene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1391 Skrevet Mai 22, 2012 Det er min ja. Parkerte ved siden av den reneste og peneste bilen på plassen i et forsøk på å unngå bulker. Pen bil du har også. Takk for det Men min bil var ikke særlig ren da, hvis ikke det er bilen på andre siden du siktet til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1392 Skrevet Mai 23, 2012 Passerte en brun avant på bjørndalsbrua i kveld i 22 tiden. tror det er samme bilen som jeg så på rema 1000 stavset for en ukes tid siden.. sjaføren hadde lue på seg begge gangene:) Heh, lue er tingen. Var nok meg det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1393 Skrevet Mai 23, 2012 Spotta en blå Rs2 med cup felger som lå bak meg fra heimdal sentrum til tiller ca 1330 i dag. Hadde ikke klubbskilt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1394 Skrevet Mai 24, 2012 Spotta en blå Rs2 med cup felger som lå bak meg fra heimdal sentrum til tiller ca 1330 i dag. Hadde ikke klubbskilt... Har klubbskilt foran Både fruen og jeg likte bilen din, forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1395 Skrevet Mai 24, 2012 Har klubbskilt foran Både fruen og jeg likte bilen din, forresten Se der ja, Bra det var klubbmedlem! Hadde ikke noe i mot Rs2'n heller for å si d sånn! Flott bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1396 Skrevet Mai 24, 2012 Spotta en sølvgrå S3 98-99 modell på E6 mot Ranheim i dag ca. klokken 10:30 Så ikke om den hadde klubbskilter eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1397 Skrevet Mai 24, 2012 Skulle vel for lenge siden sagt at jeg stadig vekk spotter noen vacn medlemer der jeg bor. Kan til tider se en Marrakesh brun a3 og en s4 parkert i en bakgård på ila. hvem er disse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1398 Skrevet Mai 24, 2012 Jeg har en Dakar Beige A3 som ofte står på Ila.... Er det meg du mener? Har ikke lagt merke til en Marrakesh-brun A3 der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1399 Skrevet Mai 24, 2012 Jeg har en Dakar Beige A3 som ofte står på Ila.... Er det meg du mener? Har ikke lagt merke til en Marrakesh-brun A3 der. ok. usikkker på hva fargen din heter. er vel beige jeg mente da kanskje Jeg har forøvrig en sølv s6 stående der av og til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1400 Skrevet Mai 25, 2012 Spotta Ronny mellom stavset og hallset i går ca kl 23+ noen små. Lekker bil!!:thumbup: Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...