Spotta medlemsbiler i Trøndelag

Anbefalte innlegg

Så Passaten for litt siden. Custom "BBS Speedlines"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett den passaten med gule felger i Hommelvika noen ganger, med kvinnelig sjåfør :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå B7 med klubbskilter sto på parkeringa til festivalen i Selbu i helga. Kan det være Chis Ervik?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Onsdag så spotta jeg en A6/S6 C4 avant, med grønne skilter, som kom over sluppenbrua og kjørte mot Ila. Var vell rundt 4 tiden kanskje? Kom selv fra Heimdal..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå B7 med klubbskilter sto på parkeringa til festivalen i Selbu i helga. Kan det være Chis Ervik?

høres ut som meg det ja gitt;) var der du å da skjønner jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ZZ regga hvit A4 B8 med klubbskilter på Rema 1000 på Brekstad!:) Sett den før, syns den er dritrå..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Torjus sin Passat utenfor Team idag, vanskelig å ikke legge merke til lav bil med Gallardo hjul. Nydelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thanks :D Du skulle kommet innom så jeg fikk sett den nye babyen din! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en oransj TT med oransje felgkanter ved city syd.. Fin bil. =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Two Blue Beasts"; i går sørover i Moholtlia kl 1540, A4 Avant med BD? skilt og tilhenger..,men setup på bilen ,og ikke minst det store Wörthersee klistermerket på bakluka avslørte en entusiast! I går ca 1645 i Tonstadkrysset, mot byen, blå A3 med sorte felger og medlemsskiltplate bak.

Den a4 avanten var nokk en som jobber på møller bil trondheim sin :-)

b5nfE.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok min det ja:) er i trondheim på besøk:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en rå Touran parkert utafor Bilradiospesialisten i dag.

Vet ikke om det er medlems bil, men strøken bil værtfall.

IMAG0585-1.jpg

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

HOHEY. Kristian heter han. den catkillern som står på den bilen har jeg lagd :) i alu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioi, lyst til å gjøre litt butikk på å lage slike? Jeg vil ha noe annet enn den vanlige cupra leppa etter hvert. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok min det ja:) er i trondheim på besøk:D

Så deg ved Tonstadkrysset i 16 tiden idag. Skilte seg ut i mengden ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta RS3en et par tre ganger på Tiller igjen.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioi, lyst til å gjøre litt butikk på å lage slike? Jeg vil ha noe annet enn den vanlige cupra leppa etter hvert. :)

har du cupra leppe nå? Har lyst å få tegnet av mal fra den. Så kan vi bruke den som eksempel om du skal ha ny. Ja det går sikkert å lage en leppe ti, deg:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orange tt observert i Tonstad krysset i dag i 16.00 tia med klubb plater

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orange tt observert i Tonstad krysset i dag i 16.00 tia med klubb plater

Se post 1461 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du cupra leppe nå? Har lyst å få tegnet av mal fra den. Så kan vi bruke den som eksempel om du skal ha ny. Ja det går sikkert å lage en leppe ti, deg:-)

Nope, har ikke det. Men hadde tenkt å montere en slik når bilen er ferdig over vinteren.

Men om man kan mekke noe annet, gjerne custom som passer bedre vil jeg gjerne det. :D

Cupra leppa har jo halve forumet nå. Ikke noe galt det. Den er jo fet. Men litt kjedelig når så mange har det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, har ikke det. Men hadde tenkt å montere en slik når bilen er ferdig over vinteren.

Men om man kan mekke noe annet, gjerne custom som passer bedre vil jeg gjerne det. :D

Cupra leppa har jo halve forumet nå. Ikke noe galt det. Den er jo fet. Men litt kjedelig når så mange har det.

Helt enig, lagde egen catkiller på forden min også. Har tenkt tanken å lage en til b6 åsså. Men vet ikke hvor godt den kler det, da jeg ikke har sline fanger..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så deg ved Tonstadkrysset i 16 tiden idag. Skilte seg ut i mengden ja ;)

Ja den har ein tendens til å skille seg ut :P men i dag bli det hjemreise igjen :D

men noen som vet hvem som har den røde TT'n som står ute i skjetnemarka? den e nice :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en pen a4 bak meg til storlien i dag. Det var slettes ikke noe klubbmedlem iallefall :P heldigvis (for meg) var det en mc fører bak som ble stoppet. Litt rart at han ikke stoppet oss begge når vi kjørte like fort...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en rød B5 RS4 på tur nordover litt sør for Skogn i dag. Han hadde en Hummer H1 bak seg.. Så blank og fin ut i trafikken den rs4'n.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.