#1 Skrevet Desember 1, 2008 Hei Her en dag oppdaget jeg plutselig at displayet i mitten på dashbordet mitt (mellom RPM og KMt) har sluttet å fungere, det er dette displayet som vanligvis viser temperatur, gjennomsnittlig forbruk osv. Hva kan dette skyldes? Har sjekket sikringer og alle virker hele og fine. Bilen er en 99` Audi A4 B5 1.8T tiptronic Mvh. Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2008 trykk en gang raskt på reset knappen på pusser hendelen.. skrur av og på fis... værdt å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2008 trykk en gang raskt på reset knappen på pusser hendelen.. skrur av og på fis... værdt å prøve Akkurat dette tenkte jeg også, hadde slik på min A4 også...fort gjort å bli lurt...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2008 (endret) Det var jo passe flaut, fandt av/på knappen nå.. Viste seg at broder hadde kommet borti den uten å vite det når han lånte bilen, så når jeg spurte om han hadde trykket på noe når displayet sluttet å funke så sa han nei.. Ergo trodde jeg at det var noe annet galt. Passe teit av meg og ikke lete etter ekstra knapper, hadde faktisk ikke sett den som var på undersiden av den hendelen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2008 hehe fort å overse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...