Startvansker ++ 06 VW Polo FSI

Anbefalte innlegg

Bilen ble kjøpt ny for ca. 3 år siden, og mitt lille fenomen hendte allerede etter et halvt års tid;

1. Av og til når jeg skal starte vil ikke bilen starte, den begynner å skal dra, men når turtallet kommer opp på 1-1,5 dør den bare ut igjen. Batterilampa lyser. Hvis jeg ruser en god del starter den, men hvis bare clutchen holdes inne, dør den ut..

2. I lyskryss og rundkjøringer, når jeg kjører med lavt turtall, skjer det samme, bilen dør ut og stopper (Farlig!). Det kan også skje inne på parkeringsplasser o.l. hvis jeg kjører veldig sakte i første gir.

Dette kan forekomme både sommer og vinter, og det har ikke noe å si om bilen er varm eller kald. Første gang skjedde juni 06, deretter med noen måneders mellomrom, men nå i det siste skjer det nesten hver gang jeg bruker bilen.

Hadde bilen på service hos Møller i 07, hvor jeg nevnte på dette, men de fant ingenting. Det gjorde de heller ikke når jeg la fram problemet for noen uker siden. Har skjønt at det er vanskelig å finne ut så lenge det ikke skjer akkurat der og da. Har fått enda en time til der på onsdag, hvor de skulle ha den inne lenger og prøve å finne det ut. Skikkelig irriterende og litt skummelt å kjøre med....

Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.