#1 Skrevet Desember 1, 2008 Her er nokre bilder Olav Amund tok av Joppe og Blue i haust. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2010 kor ej savner joppe:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2010 Er det noen tråd på den blå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2010 Joppe ! ! ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2010 Er det noen tråd på den blå? Oiiiiii... Er det liv på tråden... Er ingen tråd på den bilen nei..... Kunn nokre bilder i profilen min.... Har vurdert å lage tråd, men har kunn 2 bilder fra da eg bygde bilen... Har stått mest stille dei siste åra... Men luftar seg et par turer kvar sommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2010 Oiiiiii... Er det liv på tråden... Er ingen tråd på den bilen nei..... Kunn nokre bilder i profilen min.... Har vurdert å lage tråd, men har kunn 2 bilder fra da eg bygde bilen... Har stått mest stille dei siste åra... Men luftar seg et par turer kvar sommer:) Da må du få tatt noen bilder ved anledning og legge ut;) Ser meget fin ut. Eller kanskje like godt å møte opp på et hovedtreff med den: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2010 Da må du få tatt noen bilder ved anledning og legge ut;)Ser meget fin ut. Eller kanskje like godt å møte opp på et hovedtreff med den: vinke : Bilen fikk faktisk førsteplass på hovedtreffet i 2002:) Den kjem sikkert på treff igjen snart... Prøvde for 2 år siden, men da gikk et hjullager påvei nedover. Og naf bil heim igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2010 Har holdt seg bra hvis det er så lenge siden du byggde den:) Har en selv med store fangere med rs-front look. Men i veldig dårlig stand:( Håper jeg ser den på et treff i år;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 11, 2010 Har holdt seg bra hvis det er så lenge siden du byggde den:)Har en selv med store fangere med rs-front look. Men i veldig dårlig stand:( Håper jeg ser den på et treff i år;) Lite sannsynlig at det blir treff i år... Skal bygge hus fra våren.... Og bilen står uten skilter for tida. Er veteran i januar neste år..... Så da blir det nok skilter igjen til sommeren 2011..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...