Anbefalte innlegg

Hei.

Har en 95 modell Audi S6 som grenerøret lekker eksos og det burde byttes ut.

Forrige eier har fått bygd om til 3" eksosanlegg fra turbo og bak,så orginal manifold passer ikke slik jeg har skjønt det.Jeg går kansje med planer om å trimme bilen noe,og blir jo eksosdelen fornyet,men jeg vil gjerne ha meg manifold som passer og som er tett i mellomtiden,siden jeg ikke helt har bestemt meg for når jeg vil trimme..Hva bør jeg gjøre for å finne ut hvilket grenerør som passer til nåværende eksos?

Må jeg kjøpe makan til grenerøret som sitter på?(det er sånn speilblankt syrefast tror jeg,og de er ikke kjent for å tåle nor særlig)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss alt er tilpassa slikt kina/ebay grenrør så er jo letteste å sette på igjen et slikt.

Kjøp et nytt, få noen til å tigge over alle sveisene, planfres flensene på nytt og lag til et støttestag, da har du grenrør lenge, samt som er god for endel mere effekt enn orginale;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv ut et bilde, så ser vi fort hva det er for noe som sitter der : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=231_232_314&products_id=219

dette mener jeg er det han kjøpte som sitter på bilen nå..kan jo ikke være bra saker...koster jo en del men likevel tåler det ingenting.jeg skal jo kun ha meg ett grenerør i mellomtiden,men på ubestemt tid(sommer 09 senest)

Det står jo på nettsiden der at det er til den og den bilen...Hvorfor passer ikke da vanlige,orginale grenerør?F.eks RS2 som jeg har fått tilbud om

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et sånt du får på ebay til en tusenlapp..

Det passer alle 20vt motorer.. Et RS2 grenrør er en manifold nesten lik orginalmanifolden din, Der sitter turboen langt nede inntil motoren.. Med grenrøret ditt sitter turboen høyt oppe.. Sier seg selv at downpipen ikke passer da.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har ett slikt liggende så skrik ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk meg ett sånt idag...er det store jobben og gå over flensene og skjøtene på ett sånt ett??

Kan høre med noen sveisere på jobben....Er vel de som fikser sånt???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.