#1 Skrevet Desember 2, 2008 Kjøpte disse setene fra en Audi A6/S4,husker ikke helt i farta, for en stund siden fra C4 karosseri. Har prøvd å få de sånt kjapt å gæli til å passe i bilen min men den låser seg ikke i det ene øvre feste bak.Er kun snakk om få cm føre de passer rett inn. Er det meningen at det skal være mye jobb for å få baksetene til å passe eller kan det hende at disse ikke passer min bil?Sender med bilde av setene,hvis det kan hjelpe..Er vel like fester på alle slike seter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2008 De er fra en 100/S4 og skal passe rett inn i din bil. Høres ut som enten låsen kan gå tregt eller noe slikt, prøv å dytte litt på mekanismen og spaken og se om du får det til å låse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2008 Disse låsetappene kan justeres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2008 Hmmm,det skal jeg ta en kikk på...Var lissom så lite om å gjøre... Får trå til skikkelig en gang til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...