#1 Skrevet Desember 2, 2008 Passer gewinde fra Golf 2, Golf 3 og Corrado om hverandre? Vil et gewinde til G3 være nøyaktig det samme som et gewinde til Corrado, men bare med forskjellige papirer til den aktuelle bil? Bakgrunnshistorie: Har gewinde på min Golf 3. Fjærene er knall grønne. Prøvd å spa opp tüv-papirer på dette, og fikk vite at det var Cobra senkesett av forrige eier. Han hadde kjøpt det brukt... Når jeg fikk papirer fra leverandør av Cobra i norge - etter å ha oppgitt serienummer på lappen på senkesettet bak på bilen - var nok disse til et V-Maxx-sett (produsent Hiltrac), med røde fjærer til Golf 2. Etter litt forskning kom jeg frem til at Weitec har grønne fjærer på sine gewinder. Prøvde da å google med nummeret 903191GT som var serienummeret jeg fant på gewinden. Da fikk jeg et treff på nettopp Weitec og denne siden:TÜV-papirer Corrado. Så kan virke som om jeg har truffet rett med at det er Weitec. Men så er spørsmålet mitt om jeg nå har et senkesett til en Corrado på min bil, eller om det er sannsynlig at det er et prikk lik som til en Golf 3, og at jeg kan prøve å få spadd opp papirer til dette til Golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2008 Passer gewinde fra Golf 2, Golf 3 og Corrado om hverandre?Vil et gewinde til G3 være nøyaktig det samme som et gewinde til Corrado, men bare med forskjellige papirer til den aktuelle bil? Noen må da vite dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2008 Virker som dette "kun" er til corrado da dette er eneste bilen som står oppført i TUV-papirene. Vanligvis når noe er godkjent til flere biler, så står alle oppført i samme godkjenning. At det passer til en annen bil vil ikke dermed si at det er godkjent til denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...