#1 Skrevet Desember 2, 2008 Hei har seg slik at jeg har en audi a8,som det er blitt skifta motor på osv.....det ble skifta motor,men toppen var ikke helt som den skulle på byttemotoren,så da ble toppen fra gamle motoren satt på byttemotoren.Men toppakningen røyk allerede etter 1 dag.er gjort av ett verksted. Men nå har det seg slik,at toppakningen skal bli skifta igjen. De har gjort det nå,så jeg venter på bila mi...er litt annet små plukk som skal bli skifta.Men spørsmålet er:bør jeg egentlig kvitte meg med bila?. har jo lyst å ha den,men vis det bare bli problemer så er det jo ikke noe vits i å ha den.Men denne gangen ble toppen slipa av ett profesjonelt verksted,å det ble sjekka om det var noen evt. sprekk i toppen.Så det var det jo tydligvis ikke,ettersom det verkstedet som hadde fått i oppgave å montere toppen allerede har fått tilbake toppen å montert den..og de har starta bila å latt den gått på tomgang en stund,og alt fungerer som det skal. Er det noe større risiko for at toppen ryker på en bil som det allerede har blitt skifta topp på eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2008 Hvis det er gjort ordentlig arbeid så skal såklart ikke toppen ryke. Dette høres ut som skikkelig slurvearbeid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2008 ja,får satse på at det bli bra den gangen her. Bare så sykt irriterende at den skulle ryke sist gang nå,ettersom bilverkstedet er i Moss og jeg bor i Trondheim..bruktbilgaranti gjennom firma der sjø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...