#1 Skrevet Desember 2, 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et senkesett til 82 urquattro?? magne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2008 Er vel 84 originalfjærer eller HR som finnes, med mindre du går på løsningen med å sende inn fjærbeinene til ombygging. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2008 OK.. Da vet jeg hvor jeg skal lete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2008 Bare å kjøre på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2008 Rodin.no har lesjøfors fjærer til urquattro.... ikke de stiveste men de senker nå i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2008 H&R fjærer + gule Koni er vel det som er godkjent for bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2008 H&R fjærer + gule Koni er vel det som er godkjent for bilen. Eller Bilstein i stedet for Koni... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...