Da var vinteren igang! 200 10v TQ Avant

Anbefalte innlegg

Da har Vinterbilen fått luftet seg litt i snøføret :D Det var så utrolig morro! Virkelig savnet 20v'en. Men 10v'en er fin "erstatning".

Helt uredigert film på 1min 37sec.

MP4 format. Anbefales vel å ha VLC mediaplayer, eller Quicktime ihvertfal for å få sett.

Overraskende grom lyd i den orginale 200hk 10v motoren med orginalt eksosanlegg osv. Veldig lite lyd inni bilen.

Gå inn linken under, og høyreklikk på filmen og lagre som er vel greieste.

http://georgsen.net/filmer/

GOD VINTER ALLE SAMMEN!!! : rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til og være 200hk i bilen,virker den overraskende sprek! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har min første vinter med quattro i år, 10V Turbo, dog bare 165hk ( pluss minus), men det fungerer ypperlig! ganske morro :)

må være litt obs når turbotrykket kommer noen ganger, hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul til deg også! : rock :

Har nå vært ute med V-Power på tanken og lekt meg mange steder ikveld..

Se om vi ikke får ut et bilde eller en video ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til og være 200hk i bilen,virker den overraskende sprek! : rock :

Den går faktisk utrolig bra.. Jevnt bra drag hele veien til... tja nesten 200... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mere video vil komme. Og bilen fungerer faktisk VELDIG godt, samt er rimelig hissig faktisk (jeg er faktisk overrasket over at den går såppas som den gjør selv)

Han som filmet klarte jo seff å starte filmingen, også stoppe den igjen etter bare noen sec, så startet han den igjen når han så at han hadde stått å filmet noen turer uten å egentlig filme :P så fikk bare med litt av kjøringen. Var de første turene han burde ha fått filmet men får heller komme sterkere tilbake :D Fikk herjet godt rundt overalt i går. Prøve å ordne mere video i morgen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært å lekt litt på snø føre selv jeg rune :) drit morro hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10vt er jo perfekt til å leke på vinteren med da. Etter min mening i allefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10vt er jo perfekt til å leke på vinteren med da. Etter min mening i allefall :)

Nå har jeg hatt 2 vintere med 20v så nå var det på tide med en vinter med 10v :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10vt er undervudert synes jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

savner en quattro å ratte rundt i når jeg ser sånne videoer:( en blir jo aldri lei av å leke seg:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så skamgrom lyd i bilen din Stian, men den respiratoren høres ikke bra ut.. Du blir ikke lei av den lyden da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner ikke 10vt min mindre av å se slike filmer :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flere der eller står kompisen din og prater med seg selv? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flere der eller står kompisen din og prater med seg selv? :D

Han er nok bare litt ?skitsofren? :P Bare han som står der.

-.---.-

Forresten vært ute å lekt i dag også, noe som endte med sprukket rotor (som jeg nettopp har byttet)

Lurer på om jeg skal lime den neste jeg setter på så den ikke kan løsne! Så i dag endte det med å taue bilen til verkstedet. Henter ny rotor i morgen så er det tut og kjør igjen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er Audien nedgradert til 4. trins girkasse :P 2. giret er BORTE! Bare forsvant. Så da blir det vel fort til at jeg må skru litt gitt, for 1. og 3. gir er ikke noe moro å leke med med mindre man har store åpne plasser, eller brede veier. Der det er snø rundt her nå er småveier som passer med 2. gir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan forsvant 2'e giret? har kassa vært dårlig ei stund eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kassa har vært dårlig. Og 2. giret ulte mere og mere, og ble vanskeligere og vanskeligere å få i gir. Plutselig så var giret borte når jeg fikk den i 2. Hørte den dro over drevene i kassen, også ble det stille og nå er det akuratt som at bilen står i fri :o

Godt jeg har ei kasse til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt jeg har ei kasse til :)

Sånt har man bare liggende å slenge :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånt har man bare liggende å slenge :P

Ja? Har igrunn det :P Kjekt å ha da i tilfelle den man bruker skulle rase :P (åja, sant det, det har den jo gjort nå)

Har fryktelig mye rart bare "liggende" gitt :P Men du veit hvordan det er med slike "kjekt å ha" folk :P

Skal se ann litt om jeg kanskje får byttet kasse nå i helgen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liggende å slenge å du.. Ikke skryt på deg noe. Du bruker kassa fra 200 20v'n, fordi du skal ha 6trinns i den ;).. Med 320 000km på klokka så klarer den litt til :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liggende å slenge å du.. Ikke skryt på deg noe. Du bruker kassa fra 200 20v'n, fordi du skal ha 6trinns i den ;).. Med 320 000km på klokka så klarer den litt til :D

Samme pokker om den har gått 320k eller 20k. Den er tight og fin, ingen ulyder, og den fungerer.

Kassa i 10v'en har jo gått 255k bare, med mindre hester, sikkert penere behandling osv, men alikevel full av ulyder og uten 2. gir nå. Så Km er ikke alt her i verden gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så skamgrom lyd i bilen din Stian, men den respiratoren høres ikke bra ut.. Du blir ikke lei av den lyden da?

Hehe=) jo den ble tatt vekk senere! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.