#1 Skrevet Desember 2, 2008 ”Mantorp 2008” er først og fremst Extreme bilene i aksjon på Mantorp i Sverige i juni i år. Mange grombiler og mye godlyd. Holder på med en film til..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2008 Jøss, tøft! Men ble litt mye "luft støy" om det kan sies sånn noen steder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2008 Har Vidar begynt med rallycross på mantorp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2008 Har Vidar begynt med rallycross på mantorp? He he, det var nære på, men jeg er glad han valgte rallycross varianten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2008 Ja så slik ut. Var veldig rask tenkt og godt gjort å svinge ut på gresset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2008 Lurer litt på hva han fulgte med på jeg da.. Kunne ihvertfall ikke se på bremselysa foran seg, men reagerte da raskt når han fikk se det ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2008 Lurer litt på hva han fulgte med på jeg da.. Kunne ihvertfall ikke se på bremselysa foran seg, men reagerte da raskt når han fikk se det ihvertfall. Jeg prøvde å passere enda en bil før sjikanen, men måtte ta en unnamanøver da han ikke ga seg. Vidar ligger alltid tett på og oppfattet ikke dette med en gang. Resultatet ser du i nærbilde..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2008 hva slags stativ bruker du til kameraet montert på bilen Hans? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 8, 2008 hva slags stativ bruker du til kameraet montert på bilen Hans? Inni bilen bruker en klemme som jeg skrur rett i buret. Ute benytter jeg et stativ med sugekopp (ca. 20 cm i dia) med en kobling som kan stilles i alle vinkler. Dette er spesialutstyr som tilvirkes av Manfrotto og som selges hos FotoKnutsen nederst i Karl Johans gate i Oslo. Jeg har også laget en arm (vinkel) av aluminium med neopren limt på delen som jeg legger mot bilen og taper fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...