#1 Skrevet Desember 2, 2008 Hvem blir først i landet med disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2008 Åjj. Dette har eg lett etter lenge. Har dei kommet for salg i utlandet? Vet noen hvor jeg kan få shoppet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2008 http://www.dectane.de/artikelueber.php?wgruppeid=24&wgruppe_offen=24&sid=fff1d58839f6beed6636c57d2927e184 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2008 Nå ble jeg lite giret - ser ut til at de har tilsvarende lykter til min A4 b7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2008 Åjj. Dette har eg lett etter lenge. Har dei kommet for salg i utlandet? Vet noen hvor jeg kan få shoppet dette? Se her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130718&highlight=dectane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2008 Nå ble jeg lite giret - ser ut til at de har tilsvarende lykter til min A4 b7 men ingen bilder.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2008 har lyst til å se et bilde på bil først. ellers er jeg klar for lykter tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2008 men ingen bilder.. ? Sendte mail - om det stemmer bestiller jeg noen tvert - blir egen tråd når jeg får svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2008 Venter til jeg ser resultat på bil, kjøpte LED baklykter til sedanen jeg hadde, med godt resultat, men klarer ikke helt å se for meg disse på bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 3, 2008 Skeptisk til disse.... som Ben sier, ser ikke helt for meg hvordan disse blir på bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2008 Holy! Hvis dette stemmer at de kan levers til B7 så blir det julegave på meg Vet ingen andre som har laget LEDs til våre biler. Håper de har lagt inn ekstra motstand i disse hvis ikke blir det bulb out i stua. få høre hva de sier Geir. E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 5, 2008 Hadde forresten disse på min A6: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2008 Hadde forresten disse på min A6 Har de samme selv, er veldig fornøyd med dem, utenom ryggelyset som suger møkk. 16 watt pære og knøtt liten reflektor er lite bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 8, 2008 Enig ang ryggelys. Ellers så synes jeg utseende er noe av det beste jeg har sett på slike 3.parts lykter. De fleste ser bare japse ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 8, 2008 Ingen mail enda Geir? Fryktlig spent. Hadde vært en fin fin julegave 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 9, 2008 NBS har en annen type til A6 Avant http://nbs.audiclub.no/?s=les_artikkel&artikkel=56 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 9, 2008 NBS har en annen type til A6 Avant http://nbs.audiclub.no/?s=les_artikkel&artikkel=56 T.o.m 2003, dv.s at de er til pre facelift, ellers hadde jeg trolig handla de da de er like dem jeg hadde på forrige bilen av det jeg kan se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 9, 2008 Faceliften kom vel i 2002, regner nesten med at det er feil i teksten deres. I 2004 fikk man vel kjøpt både "gammel" og ny A6. Hadde tatt en tlf og spurt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 10, 2008 Får ikke svar på mailen jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 10, 2008 Har fått svar. De er til B7, men de har ikke fått de enda.........så derfor ingen bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 10, 2008 Spennende (B7) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 10, 2008 T.o.m 2003, dv.s at de er til pre facelift, ellers hadde jeg trolig handla de da de er like dem jeg hadde på forrige bilen av det jeg kan se.. Klikk på linken en gang til og sjekk årstallene Liker å ha rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 11, 2008 Det står da " de nye tøffe LED-baklyktene til Audi A6 98-04. Passer også Audi Allroad 2000-2005. " Så da skulle de passa på min 98. mod. A6 Avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 11, 2008 De som lurer på B7 Avant så har jeg fått bilde nå. Har ikke fått pris og leveringstid enda. Kommer med bilde i morgen siden jeg sitter med veldig treg linje her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 11, 2008 ååååååååå, jeg vil se ligner de litt på de nye orginale a6 led baklykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...