#1 Skrevet Desember 2, 2008 Hei Nå er jeg lei av å bytte disse halogen-parkpærene som sitter forann på A4'en min. 4 på 16mnd. Har samtidig lyst på noe som ligner mer på xenonens fargespekter. Hvem har holdbare pærer som passer, evt. med motstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2008 sepå til salgs sidene her.. div w5w xenonmatch pærer + noen som selger led pærer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2008 w5w er riktig sokkel da mao? Kaldt ute, og pærene ligger i hanskerommet. Brrr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2008 nei.. mendu må bygge om denne.. får ikke xenonmatch til di med stålsokkel. jeg bygget om på min a4 2003 i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2008 man får xenonmatch til w6 pærene også nå. men, det er smartere å bytte om til w5w 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2008 Dette skulle gjerne jeg også hatt! Hvor får jeg kjøpt dette? Evt hvem kan jeg kjøpe av? Og dere snakker om og bytte ut til 5w, hvordan gjør jeg da dette om det skulle være aktuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2008 Jeg har liggende 2 stk led pærer med blått lys som du kan få kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2008 Om jeg da bygger om til w5w, er det bare å bytte sokkelen, lodde ledningene? w5w er vel ikke halogen, og kanskje derfor langt lengre levetid? Da tror jeg at jeg kjøper vanlige pærer, for å slippe autocheck problemene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...